(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Apaçık Yalnızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Apaçık Yalnızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Duydukça Heveslendiğim masalların Yürekte kalanından beklediğim Aşk diye bir iksirin peşine düşmüştüm Besbelli!.. Masalların arka yüzündeydim Ve gerçeği olmayan bir deliydim."
Tüylerim ürperdi okurken, ortak duygular çok olunca şiirin içinde... Ve siz nasıl bu kadar güzel kaleminize döktünüz duygularınızı Şairem... Sevgilerimle...
Platonik bir aşkın biyografisini ustaca kurgulayan şair, zaman zaman ruhunun derinliklerinde hissettiği isyanını, kanını - canını - varlığını en önemlisi benliği kaybetme telaşını bir umuda yükleyerek yani kısaca; Ne vakit doğacaksın? Ölmekten beterim ben. diyerek tebrikleri haketmiştir.
Dört dörtlük bir çalışma.Gerçeklik kokuyor her yanında derin derin.Sağlam hissetmişsiniz.Ben de sağlam hissettim inanın.Yüreğinize sağlık Sevgili Asabi Şirin.
Dosdoğru!.. Ölmek için doğup, Doğmak için ölenlerin arasındayım.
Kurumuş Ve yalnızım.
Of dedim okurken bir yalnızlık bir iç çekiş sanki herşeyten bıkmışlık ve pes etmişlik gördüm Yüreğin aydınlık ve huzur dolmasını dilerim Mevlam darda kalanların yardımcısı olsun tebrik ederim selam ve sevgimle
Heveslendiğim masalların
Yürekte kalanından beklediğim
Aşk diye bir iksirin peşine düşmüştüm. çok güzel olmuş yorum herzamanki gibi tebrikler
turgut69 tarafından 2/18/2008 10:16:20 PM zamanında düzenlenmiştir.