keşke ağlayabilseydim senin için yağmurlarımı çamurlarına karabilseydim bataklıkta açan nilüfer olurduk belki o zaman...
keşke mavilerimi renksizliğine hanımeli kokularımı kokusuzluğuna katabilseydim renksiz ve kokusuz da olsan sen hayattın...
keşke haykırabilseydim ardından git diye! kal demelerimi asabilseydim gök/yüzüne...
keşke kal derkenki kalakalmışlıklarımı senden bana kalamayanlara bağırabilseydim!
keşke dönüşü olmayan yolların başında nöbet tutan tüm keşkeleri silebilseydim yeryüzünden literatürden ve hatta keşke yazmasaydım diyeceğim bu şiirden keşke!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Keşkeleri hiç sevmedim oysa ki biliyorsun... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Keşkeleri hiç sevmedim oysa ki biliyorsun... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üş beş kelimeyle yorumlanacak bir şiir değil bu. Öyle basit, öyle sıradan değil hiç. Bu şiir, bir başka olmuş, duygular bir başka dile gelmiş cümlelerde. Diyorum ki; sesini soluğunu mu kesti yüreği şairin, kalemi alıp başını kendi bildiğini mi yazdı acaba? Çünkü, insanoğlu, bazen tercüman olamıyor duygularına, hissettiklerine de, olayı akışına bırakıyor, teslim oluyor zamana ve acımasızlığına kaderin. İşte o anlarda, en çok o zalim ''keşke''ler yarenliğe soyunuyor hüzünlerinize, en çok onlar çalıyor uykusuz gecelerin nihayetine gizlenen seher serinlerinizde kapınızı.
Ne yazmalı bilemiyorum?
''keşke kal derkenki kalakalmışlıklarımı senden bana kalamayanlara bağırabilseydim!
keşke dönüşü olmayan yolların başında nöbet tutan tüm keşkeleri silebilseydim yeryüzünden literatürden ve hatta keşke yazmasaydım diyeceğim bu şiirden keşke!''
Keşke, şiirin dilinden kendimizi ifade etmeyi becerebilseydik. Şair, iyi becermiş.
Keşkelerin tebletlerinde bir yer nasırdır ...daima. keşkelerle geçmese idi ne kadar da güzel olurdu hayat.Ama maalesef hayata tümden evet diyemiyeceğimiz bir gerçektir. konusu itibariyle güzel bir paylaşımdı...Tebrik ve saygılar
keşkeler dem tutarken bir yanımızda acabalar hüküm buyurur var olan anımızda.... ve her şey bizim için değil mi şairim.... şarkısı yoktu şiirin ben kendi seçtiğim şarkıyla okudum şiiri http://www.youtube.com/watch?v=88MJs-LpciY beğeni ile okudum keşkelerin şiirini ve gönülden kutladım şairim bitimsiz saygımla
Sevgilerimle.