BEN SANA ...Ben kucağına yattığımda gözlerine hiç bakmadım ki. Hep gökyüzüne baktım uçsuz bucaksız ve sonsuzca. Olmayacağın günleri hayal ettim ve dedim ki, Sen olmasan da yanımda hayalin kalacak sonsuzca. Ben hiç gözyaşı dökmedim sensizliğe siyim, siyim, Ve hiç ağlamadım ıssızca karanlık gecelere, Ben hep gülümsedim hayaline, bir varmış bir yokmuş diyip. Ve ben sana güllerle güzellikler saldım düşüncelere... Ben sana dualar ettim sabırsızca sonsuzca. Ardından sular seller döktüm su gibi aziz ol diye, Ve ben sana armağanlar bıraktım. Güzel günlerle dolu anılar bıraktım kocaman hediye.... DUDU BAYRAM EYEOĞLU |
Ama siz öyle güzel ve öyle iyi niyetle yazmışınız ki...sevmiş sevmiş yolcu ederken bile iyi niyetlerinizi ve yaşanan en güzel günleri toplayıp yanında göndermişsiniz. Ne güzel yaşanan güzel günlerin ve yaşanan sevginin değerini bilmek ve bunu kaleme almak çok güzel. Hatta öyle güzel ki hiç nefret beslemeden ve hiç kalp kırmadan kırılarak..ama kırıldığınızı da belkide belli etmeden severek beklermiş gibi sevmek, umut ederek sevmek, ve ilk günkü saygı ve sevgiyle her daim hatırlayıp hatırlanmayı sağlamak..
Nice dualar ettim sen gelmesen de yüce Rabbime...Nice baharlar geçirdim açmada çiçekler kalbimde...Hiç gelmesen de..hiç görmesem de..Hiç kavuşamasak bile seninleymiş gibi seninle geldim ve yaşanan en güzel günlerden bir parça seçip o güzel kalbine hediye ettim...Olmasan da yanımda yanındayım yar...Sen bilmesen de ben biliyorum yeter...En güzel günler seninle...En güzel baharlar gözlerinde..Mevsimlerin ise en güzel çiçeği ellerinde olması dilekleriyle..Hoşça kal yar...
Bu güzel şiiri yazdıran gönlünüz ve yazan kaleminiz bir olsun ve her daim ömrünüzce dert görmesin...Bilhassa anlamıyla çok çok güzeldi...
Saygılarımla...
Mawish