Yüreğinde bir arpa boyu yol almamışsam Aslında şu durumda tek ben kırılmalıyım Kusuru üstlenmekte sonraya kalmamışsam Ve diyorsam özledim, bir de sarılmalıyım Söyle nasıl gelirim çağırdığında sana Tek kelimeni dahi feda etmezken bana.
Hiç susma, durma konuş deyip zora koymadım Hal-i sualden öte geçmeyecek bir selam Versen yeterdi ama onu bile duymadım Benden esirgediğin iki satırlık kelam, Hatır-gönül demeden ezip geçtin ya beni Ben ona yanıyorum onca sevmişken seni.
Susmanın ne zamanı ne yeriydi halbuki Asıl gücüme giden böyle bir gün seçişin Sıkıntım, başkasına tat vermiyor tabi ki Haksızsın diyemem ki sebebi vardır işin Herkes kendine göre haklı değil mi zaten İlk sırada kim ola mazerete binaen…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_MAZERETE BİNAEN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_MAZERETE BİNAEN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susmanın ne zamanı ne yeriydi halbuki Asıl gücüme giden böyle bir gün seçişin Sıkıntım, başkasına tat vermiyor tabi ki Haksızsın diyemem ki sebebi var gidişin Herkes kendine göre haklı değil mi zaten İlk sırada kim ola mazerete binaen…..
Sevgi, özlem, aşk ve sevdanın ifade edildiği anlamlı dizelerdi.... sizi ve değerli çalışmanızı kutlarım... Emeğine yüreğine sağlık...... Başarınız daim kaleminiz tükenmez olsun....... Selam saygı sizedir
Kaleme boya dile yürek gerek, Yok yarından bu günü beklemek, Dile geleni dil söylemesi gerek, Varsın anlaşılmasın cümlelerimiz Boğulmakdansa suskularda canımız, Kelimeleri yürekden uçurmak gerek...
..............................................Yürekden tebrik ediyorun kalemi ve dizeleri hep diyorumya kaleminizi okudukca ufukdan dile diziliyor cümleler var olunuz saglik selamette kaliniz saygıyla selamlar üstadım...
VaTaN25 tarafından 2/27/2014 11:55:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
sayfa, sayfa her şiirine yorum yazmıyorum. Ama her şiirine misafir olup okuyorum bunu bilmelisin. Ben diyorum ki hiç şüphesiz en ünlü şairlerin şiirlerinden bile güçlü bir kalemin var. Kelimeleri çok güzel kullanıyorsun ve kelime hazinen çok büyük. Şiirlerini bir kitapta toplamanı tavsiye ederim. Emin ol ilk okuyanlardan olacağım hiç şüphesiz.... Can arkadaşım yolun hep açık yüzün tebessümlü ve yüreğin ferah olsun................
demek ki hiç kimseye boyundan büyük esvap biçmeyeceksin peşinen.. çünkü sunduğun veya vazgeçtiğin değil, sakladığın değerlerdir kıymetli olan.. ayrılığın derin hüznüne dair dizeler pek güzel tebrikler
Hatırımı saymadan ezip geçtin ya beni Ben ona yanıyorum onca sevmişken seni.
ARAMA HATIR GÖNÜL HEPSİ ÜÇ BEŞ GÜNLÜK.O EFSANE SEVDALAR YOK ARTIK GÜNÜMÜZDE İKİ GÜN GÖZDEN UZAK OLUNUNCA GÖNÜLLERDE İZ KALMIYOR BAŞARILARIN DAİM OLSUN SEVGİMLE.
Ben ona yanıyorum onca sevmişken seni..."
yargısız infazlar yok mu ya...sormadan,dinlemeden...ve,işte mazerete binaen...
tebriklerim,mazerete dayanarak sarmaladığınız avazlarınızın temayla örtüşmesindeki ustalığadır...