Altı-üstü dört hece “seviyorum” (insanı), Ne ayıp ne de günah, neymiş başka sakınca. Dilimiz lâl olmadan “sevgi” olur lisanı, Yâkut varaklı arma yüreğine takınca.
Korkma! Yakınında dur, nefes ile bulaşır, Sonra dön içine bak dîvane gibi şaşır, Pervaneler misali etrafında dolaşır, Er ya da geç görürsün, gönül gözün bakınca.
Tutsaklığından kurtul, hislerini hürleştir, Yüreğine beynine bu kavramı yerleştir, İkisinden aldığın mesajları birleştir, Çaylar gibi kavuşup nehirlere akınca.
Ruhun mestane olsun, ya da uğrunda delir, Kulaktan dolma değil, bunu yaşayan bilir, “Ölürsem gözüm açık gitmem” diyesin gelir, Dilini, dudağını hoş lezzeti yakınca…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"SEVİYORUM" (İNSANI) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"SEVİYORUM" (İNSANI) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanı ötekileştirmeden sevmekten daha kutsal ne varki . Ne yazıkki günümüzde olduğu gibi dünde bu var idi var olacaktır..İnsan kör nefsinin esiri olmuşsa zaten siz sevsenizde birşekilde sizin nefretinizi kazanacaktır o..Çünkü sadistlik büyük bir hastalıktır..Çaresi yine sevgidir..Tüm yüreklerimiz sevgi ile dolsun..Yaradılanı sevelim yaradandan ötürü..Allah hepimizi islam terbiyesi ile şereflendirsin..Ellerinize sağlık efendim
batu_41 tarafından 2/16/2014 5:00:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğine beynine bu kavramı yerleştir,
İkisinden aldığın mesajları birleştir,
Çaylar gibi kavuşup nehirlere akınca.
Çok güzel mesajlar veren mükemmel bir hece şiiri.
Güçlü kaleminizi kutluyorum Ayser Hanım.
Kaleminiz kavi gönlünüz hoş olsun.Selam sevgiler.