(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aklıma nerden estiniz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aklıma nerden estiniz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklıma kazındı, gözün karası Zihinden silinmez aşk hatırası Susuz bir çöl gibi, şimdi burası Yarama tuzları neden bastınız...
Kim bilir neden ? her biten aşkın sonrasında terk edilen sevgi dolu yüreklerin sorduğu hüzünlü soru NEDENN ? öğrenebilen var mı bilinmez ama anıları asla silinmez duygularınıa-za sağlık değerli dost yürek yine mükkemmel dizeler başarılarınız daim olsun saygımla.
gönlün halleri ki nerlereden nerelere düşürüyor kalemimizin hayallerini değil mi adaşım... gönül sesiniz gönlümüzün sesidir kutladım kaleminizi her dem saygımla
Adaşım sorularına cevap aldın mı bilmem, ancak meramını anlatış şeklin çok güzeldi. Ben bu Ahmetlerden çok çekicem galiba. Ahmet Örnek hocam da bu akşam güzel bir şiirle gelmiş. Yakışıyor Ahmetlere :) Kutlarım can adaşım...
Aklıma kazındı, gözün karası
Zihinden silinmez aşk hatırası
Susuz bir çöl gibi, şimdi burası
Yarama tuzları neden bastınız...
Kim bilir neden ? her biten aşkın sonrasında terk edilen sevgi dolu yüreklerin sorduğu hüzünlü soru NEDENN ? öğrenebilen var mı bilinmez ama anıları asla silinmez duygularınıa-za sağlık değerli dost yürek yine mükkemmel dizeler başarılarınız daim olsun saygımla.