(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yakaracak el benim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yakaracak el benim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlatımdaki yoğun duyguların yanında azıcık sitem da var gibiydi; Şiirin akışı ve ahengi de haikaydı; Okumak haz verdi üstadım; Teşekkürler kaleminize; Selam ve saygılar...
Teşekkürler Ahmet Moran.Sade ama içten bir ses olmuş. Selam ve saygılarımla.. Ahmet Bey kusura bakma o puan işi bazen dalgınlıkla 5'e basarken küt diye atıyor.Yine öyle oldu galiba.Benim gözüm de bu şiir on üzerinden10'luk bir şiir.Uyarın için teşekkürler Kardeşim.Hakkını helal et.Üzdüysem!
k.doğanay tarafından 2/15/2014 10:39:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Herkesin içinde vardır insan olmanın gereği iyilik ve kötülük ...Bir insanın hangi yönde davranış sergileyeceği zaman zaman kendini belli etmekte bazen de hiç belli olmamaktadır. Ancak bir insana iyi olan kişi herkese iyi olacaktır diye bir kesinlik yoktur bence.ya da tam tersi.... İnsanız sonuçta hepimiz, artı ve eksi yönlerimizle varız ; bunu kabul etsek de etmesek de diyen şiirinize katılıyorum yürekten.
Yüreğinize sağlık Saygılarımla
İpekyildiz tarafından 2/15/2014 6:02:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sebep varmı, kırmak için yüreği Menzil eyle ufukta ki ereği Bükülmesin sadakatin direği Yaradan’a yakaracak el benim.
Aminnnnnn! bu şiir de benimm; kime sorsak hep vefalı, hep sadık,hep dürüst kim bu yürek üzenler,gönül yıkanlar o zaman? :( tebrik ediyorum çok çok anlamlı güzel dizeler başarınızla çok yaşayın hep var olun inş saygılarımla.
Haklısınız herkes vefalı, herkes kadir bilir, pek ikim bu vefasızlar, kalp kıranlar, biraz empati, biraz öz eleştiri yaparsak belki bu şuura varırıırz sevgili gönüldaşım