Ey diyarlar gül gibi gülenler nerde hani o ılgıt ılgıt esen sabahın seher yelleri gül kokusuna benzeyen huriler gibi nurlu tenleri yufka yüreği ve dahi iri gözleri saçımı okşayan mis kokan elleri
olurda, dört kollu tabuta binilirse bir daha da asla inilmezmiş Giderken oralara haber verilmezmiş
sevgili en sevgili haberini alınca elimde kaldı kırmızı gonca bir tane güldü sevgiliye o an göklerde yere indi şairinde dediği gibi “künde üstüne künde”
başımda şakaklarım zonkladı kesildi nefesim sesim çıkmadı göğsüm daraldı sinem patladı ah bu deli Jale var ya bu deli Jalenin! ah acısından yüreği çatladı!
Ey gidenler gittiği yerden haber vermeyenler bu hale gökte melekler bile ağladı…
artık sormazlar bana da gidenin ahvalini uzak değil yakındır bende geliyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nerde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nerde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili en sevgili haberini alınca elimde kaldı kırmızı gonca bir tane güldü sevgiliye o an göklerde yere indi şairinde dediği gibi “künde üstüne künde” Ravbbim sağlık sihat versin ele avuca düşürmesin bir gün gelir bizde gideceğiz.kutlarım.güzeldi.
gidenler bazen geriye dönüyor, Bazen ise kaybolup gidiyor, Bazen pişmanlık bazense sönüyor, Allah her zaman hayırlısını, Nasip eylesin. Tebrik ederim Jale hanım. Amlam yüklü bir şiirdi...