(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasat Sonu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasat Sonu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölümüne adanan sevda bu şiir öznesinin hissettirdiği olsa gerek. Duygu yüklü anlatımıyla, hepsinden önemlisi anlatılan duygunun şiddetine, el, kol, yüz, göz olarak ulaşmamızı sağlayan etkili imgeleriyle çarpıcı bir güzellikti.Yüreğinize daim esenlik dileklerimle. Paylaşım için çok teşekkür ederim.
bazen hiçbir şey mutlu etmez insanı,ne yazmak istersin,ne okumak nede yaşamak..çünkü yaşamak ihanetin içindeyse işkencedir bedene. işte bu aralar hep bu döngü içindeyim ben.sevdiğim şairler ardı ardına şiir paylaşırken okumak adına en ufak bir teşebbüsüm olmuyor,bazen okuyorum ama kafa dolu girmiyor içeri anlatıcının anlattıkları.bugün okumak adına da yazmak adına da iyiyim.iyi yazdığımı hiçbir şekilde iddaa etmem benimkisi sadece içimdeki yılanın ruhumu zehirlemesini engelleme çabası çünkü. sevgimle her zaman yanında olamasam da bil ki seni okuyorum.
zamansızlıktan geciken cevabım için kusura bakma güzel insan, çok teşekkürler anlamlı paylaşımına ve sayfama kattığın değere...ben de imkanlarım doğrultusunda hep okuyorum yazdıklarını...sevgilerimle...
Oldukça iddialı bir söz elimizden tutup şiire götürdü bizi. Ayrı ayrı işlenen duyguları ihmâl ederek bir bütün halinde şiirden ne anladın diye sorulsa eğer, isyan derim. Zaten son bölüm karşımızda isyanın iyice vücut bulup ete kemiğe büründüğü, ölüme dahi meydan okunduğu yer olarak duruyor kanımca.
“ve diyorum ki sen yoksan yani senden önce dudağımdan öp artık ey ölüm beni bekletme!”
Tahminimce o yoktur ondan önce. Öyleyse hoş gelmiş ölüm. Ne yalan söyleyeyim oldum olası yaşamdan çok ölümü sevdim ben. Eğer ucunda ölüm olmasa bu dünyaya katlanamazdım herhalde.. Hani her şey zıddıyla anlam kazanır ya… http://www.youtube.com/watch?v=u5i-9-P3kLM Teşekkürlerim ve saygılarımla…
çok teşekkür ediyorum sayfamı onurlandıran yorumlarınız için...ve ayrıca paylaştığınız çok güzel şarkı ve türküler için de elbette...saygı bendendir şairim...
Bazı şiirler ayrı bir dünya yaratır insanın içinde.. Bir bakarsın o dünyanın kahramanı oluvermişsin.. Dizeler hükmediyor kimi zaman insana ya, öylesi bir şiirdi işte bu... Çok beğendim..
En güzel hikayelerin kahramını olmanı dilerim ömrünce... Kucak dolusu sevgim ve yüreğimle canım...
zaman
zaman içinde can çekişmekte
ay yere düşmüş
ben gökteyim...hep sevgimle saygımla dost şairem yüreğin var olsun.