(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y O K S U N . . . şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y O K S U N . . . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oz-an'ım zaten zora talip olmaktır şiir... vuslat beklemek... aramayınca, sormayınca, ümit yaşar gibi... çekilip yalnızlıkların en koyusuna ... ona ait ne varsa bir bir hatırlamaktır... ve sencileyn dua etmektir vuslata dair... tebrikler mükemmel bir şiir... selamlar ve saygılar... dua ile.
ah aaahh neler istemezki şu deli yürek sevdiğinin hep baş ucunda olmasını ister....ama uzakta olup da yanıbaşında hissedebiliyorsan işte bu herşeye değer.. yüreğinize sağlık.
Canım Oz-an kardeşim, Yolunu bekliyecek kadar seviyorsan bırak telefonun çalmasını, bekleme kapının açılması. O sana gelmiyorsa, sen O'na git ve bitsin bu hasret. Tebrik ederim efendim, sevgi ve huzur içinde kal. Sevgilerimle..
Geleceğim demişse gelecektir mutlaka. Ayrılıklar vuslat umudu olduğu sürece zor değildir. Allah vuslat umutlarını yok etmesin yeter ki... Yüreğinize sağlık. Sevgi ve vuslatla esen kalınız.
Gözlerim hala kapıda, Geleceksin biliyorum, Günlerdir bekliyorum, Ama yoksun !..
Elimde telefonum, Belki çalar diyorum, Umutla bekliyorum, Ama yoksun !..
Sensizlik, zor zanaat, Dualar ediyorum, Yanımda istiyorum, Ama yoksun !.. YOK ASLINDA BİRBİRİMİZDEN FARKIMIZ SENDE BENİM GİBİSİN HOCAM BEN 10.800 GÜNDÜR HASRETİ BİTİREMEDİM UMARIM SEN TEZ ZAMANDA BİTİRİRSİN DUACINIM Kalemine yüreğine,sağlık