(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK VE CİNSELLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK VE CİNSELLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İŞTE ŞİİR BU İŞTE AŞK BU HOCAM AŞKI BİLMEYENLERE KİRLETENLERE DUYURULUR Aşk yüreğe dokunabilmektir AYNI DİLİ KONUŞUYORUZ Allaha emanet ol Kalemine kuvvet
Böylesi bir iklimi kuşanmakta yakışmış dizelerinize... Aslolan aşk ise gerisi gelir mutlak her dokunuşunda sözün... Bir tensel teması anlatır terin vücutta ki yolculuğu, şiire ilhamı da veren, arzuyu şiire döndüren hep aşk değil midir? Şiir uzasa anlam yitirir derdim ben başka kalemden okusam ama bilirim sizde bu şiir edebe uydururdu aklında her ne kaldıysa... Gelsin devamı seve seve okurum...
Sendeki güzellikler kamaştırır gözümü Elbette ki isterim seni öpüp kokunmak Nasıl olsa bulunur cinselliğin çözümü Benim asıl amacım yüreğine dokunmak
Aşkı aşk yapan işte bu özellik. cinsellikle aşk karıştığından beri herkes kendini aşık zanneder oldu.Yoksa her önüne gelenin aaşk yaşamak ne haddine.Kutluyorum şiirinizi.
Darısı 4401. şiirinizi ömrümüz olursa okumaya inşallah öncelikle. Dörtlüğünüze gelince...Söze gerek var mı değerli kardeşim değerli hocam. Sevilenin yüreğine dokunmak isteyen yüreğinize sağlık. Kutluyorum. Esen kalınız.
Benim asıl amacım yüreğine dokunmak .................. bunlar nasıl mısralar böyle.. hepsi ayrı bir yerden vuruyor insanı.. çok çok hoş bir dörtlük, çok beğendim sevgili şair.. yüreğinize sağlık
Öncelikle nice dört yüzlü çalışmalara, Aşkı yüretten hissedenler kalıcı ve iz bırakıcı olur. Aslolan da insanı duyguların şehevi duyguların önüne geçebilmesidir. İçeriği derin bir çalışma,
Dokunup yüreğe Yaşamı coşturmak Gözleri konuşturup Kalemi dillendirmek Dört duvar bir odada Kana Kana bulanmak Yine de susamak Kan- a -mamak kalmak. **kirazçiçeği** Saygılarımla.
işte azda özü yakalamak sanırım bu olsa gerek...güzel bir yürek...sağol dostum.özlemişim ben de şiirlerinizi..teşekkürler...tebrikler...oku ve yoğun derslerim nedeniyle siteye pek giremez oldum hatta kendi siteme bile yetişemiyorum inanın...sevgi ve saygımla...
İşte bu...Adam gibi adam...(Gerçi ayağa düşürmeye çalışıyorlar ya bu tanımlamayıda adam olmayana da söylenmeye başladı son zamanlarda)Yürek bu hem de can yürek...Sevmek bu yüreğe dokunmak...Ama derdi uçkur olan ne anlasın ki...Öylesine sevmekte gerekmez zaten...Nasıl olsa bulur kendi gibisini...Alkışlarım yürekten...Kutluyorum kardeşimi...Sevgiler.saygılar,selam yolladım kardeşime...Tekrar kutlarım...Binlerce kez...Yüreğim taktı kurdelanı ne güzel yüreksin...
OYYY OYYYYY OYYYYYYY... GARDAŞLARIN BİR TANESİ YİNE KONUŞTURMUŞSUN ASİL YÜREĞİNİ... Dokun yüreğe korkma bre yiğidim Dokun ki utansın eller Utanmayı bilmeyen yüzler Gün olur dökülürsün dağlardan çağlayan misali Akar durur yüreğin deli deli Cinselliğin çözümü çoktan belli Sen dokun dokunabildiğin kadar yüreğe Anlayamaz sevmenin aslını bilmeyen cüce...
Hocam mükemmel bir dörtlük
zaten yazılan yorumlar belli işte budur
Kaleminiz daim olsun
Selam ve saygılarımla ozan fedai