inanın yankılanır insan kuşku ile, sessizliğin yüküyle kötürüm olur rehavet sonra çıldırır huzursuzluk ve konuşacağız der geceye hem de perdesiz uçurumlarda salınarak eylem
ki,,, yok yere azarlanarak yana yakıla bilmezliklerin sonucunda düşer sayfalar kendini bulmak için çırpınır kelime artıkları yükselir birdenbire ruhlara gereksizlik pes eder acının boşluğu sorar..
yukarısı neresi vurulur sayfalar kendi gökyüzü morunda ve zamansız silgilerle doğar şiir nihayet….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nihayet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nihayet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonra elinde olmayanları ararsın vardır aslında seninle. Her an doğanlar hiç doğmamış mıdır yoksa doğduğunu hatırlatmayanlar mı vardır? An gelir kendini siler hiç yaşanmamış saymak adına
"ve sanki eziyet zoraki güzelliğin dayattığı bir gökkuşağı rengiydi şiirler de doğar bir akşam üstü karanlığı ve yalınlığı boğar ansızın ve yakışıksız şekilde suçüstüne yazılır bed-dualar.
ruh ölümsüz o halde bir duygu çarpıtalım ömürsüz"
bence şiir ve kurgu kusursuzdu. Sanki Fatih'in Şahi toplarına sursuzdu. o derece düşündürdü.
ben bu şiirde ayrılığı katatonik yalnızlığı sezdim..