Yakındığımız döşek örtündüğümüz yorgan Yüzlerce sebep vardı halbuki şükür için Karnımız da doymuşsa dahası ne o zaman Emanet canımızla, bu aymazlık da niçin. ---------
Serçe sıcaklığından başka ısı bilmeyen Yuvasızlar yaşardı o ıssız mekânlarda Diz boyu fakirlikti arkası kesilmeyen Uykuya kapan kurmuş, buz kesen zamanlarda.
Şanslıysa, dirençliyse azcık da umutluysa Sabaha sağ çıkardı kırağının altından Göğsünde gizlediği azıkla da mutluysa Her yudumu kıymetli o anda som altından.
Sabır ile sınanmak hiç kolay olmasa da Baştaki musibeti duaya teslim etmek Rabb’ine sığınarak hayat bulmak tasada Herkesin harcı değil kendi kendine yetmek
Ağaçlar çırılçıplak, deniz desen bulanık İçleri ürpertirken buzdan kopma sükûnet En çok da kimsesizler bu manzaraya tanık Bahara varan güleç, varmayanda şahadet.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_DUA_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_DUA_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yakındığımız döşek örtündüğümüz yorgan Yüzlerce sebep vardı halbuki şükür için Karnımız da doymuşsa dahası ne o zaman Emanet canımızla, bu aymazlık da niçin. ---------
Serçe sıcaklığından başka ısı bilmeyen Yuvasızlar yaşardı o ıssız mekânlarda Diz boyu fakirlikti arkası kesilmeyen Uykuya kapan kurmuş, buz kesen zamanlarda.
Şanslıysa, dirençliyse azcık da umutluysa Sabaha sağ çıkardı kırağının altından Göğsünde gizlediği azıkla da mutluysa Her yudumu kıymetli o anda som altından.
Sabır ile sınanmak hiç kolay olmasa da Baştaki musibeti duaya teslim etmek Rabb’ine sığınarak hayat bulmak tasada Herkesin harcı değil kendi kendine yetmek
Ağaçlar çırılçıplak, deniz desen bulanık İçleri ürpertirken buzdan kopma sükûnet En çok da kimsesizler bu manzaraya tanık Bahara varan güleç, varmayanda şahadet.....
2012 / NÜS
.........................................İnsan;Bağlanma ve sığınma eğilimi olan bir varlıktır.Bu eğilim emniyet,güven,dayanma,korunma,sığınma gibi insanın temel ihtiyaçlarıdır;Ancak bazı durumlarda çaresiz kalır ve kendisindeki güçsüzlük,çaresizlik nedeniyle daha güçlü bir varlığa sığınır.Ondan yardım ister.bunlar bazen aile büyükleri,bazen de bir dost,bir arkadaşı olabilir.Ancak bazı durumlarda onların da elinden bir şey gelmez.Çünkü onlarında üçleri sınırlıdır.İşte bu durumlarda sonsuz güç sahibi ALLAH’a yönelir ve ondan yardım ister.Dileklerini ona dua yoluyla aracısız olarak iletir.Bunlar çaresizliğin yanında bazen bir teşekkür,bazen bir sevinç, bazen de içten bir memnuniyeti ifade eden cümleler olur.Kulun;kulun duasına hep ihtiyacı vardır dualarda var olmak dileyi ile kalemi,şiiri,tebrik ediyorum saygı hürmetle,yüreyinize sağlık esenlik efendim...
இܓ.Meçhule açılan kapıları D U A ların N U R dan anahtarı ile açanlara selâm olsun …! இܓ.
இܓ.Bana Bugün Sabır Düştü இܓ.- YouTube ► 3:45► 3:45 www.youtube.com/watch?v=gndX2WuaNFE o Benzer 29 Haz 2011 - İslam Çok Güzel tarafından yüklendi http://www.facebook.com/islamcokguzelharun ✓ http://www.facebook.com/islamcokguzel ✓ http://islamcokguzel ...
இܓ. இܓ.இܓ.
Göz renginde bir şiir oku benim için Bugün, Bugün yeşil duygularla bir yürek süsle Ruhunun, Hatta, En derin kalbinle bir ezgi oku Bugün, En hırçın tavırlarımla ben değilim Her zamanki gibi ansızım Bir cemre düşer içime Bir güller bahçesinde Salkım saçak Açılırım gökyüzüne Ve o gün bir beste bir name süzülür içime Şafak gibi olur çıkarım karşına Renkli gökkuşağın gülüşü Anılarda kalsın istiyorum Bu bulutsuz geceler yüzünden gözlenmiş Ay sendalanmış göle Ve dudaklarında pırıltı Bir gülüş kalmış Ve nergisin sevinci gözlerinde gizlenmiş… இܓ. இܓ. இܓ.
B.YILMAZ
இܓ.Gönlünüze sağlık…Hayırlı Cum’alar olsun İnşâALLAH… :) இܓ.
İman iki hâl üzredir; biri sabır diğeri şükür... Kanaat edilmediği vakitler, her ikisinden de kaybımız oluyor...
Bazan zaaf, bazan ise ihtiras bizi alıp gidiyor maalesef...
İnsanın kendi nefsi kendi kalbindeki mutluluğu çalıyor, üstelik farkına bile varamıyoruz... Ne yazık, kaybettikten sonra kıymet biliyoruz ama, o da para etmiyor...
İşte şimdi kendine yetme zamanı; sabır ya Rab şükür ya Rab...
Yakındığımız döşek örtündüğümüz yorgan Yüzlerce sebep vardı halbuki şükür için Karnımız da doymuşsa dahası ne o zaman Emanet canımızla, bu aymazlık da niçin.
Manidardı dizeler...Selam ve dua ile Hocam...Dua ve en güzelim vazgeçilmezim yanı başımda,hamd olsun...
Yakındığımız döşek örtündüğümüz yorgan
Yüzlerce sebep vardı halbuki şükür için
Karnımız da doymuşsa dahası ne o zaman
Emanet canımızla, bu aymazlık da niçin.
---------
Serçe sıcaklığından başka ısı bilmeyen
Yuvasızlar yaşardı o ıssız mekânlarda
Diz boyu fakirlikti arkası kesilmeyen
Uykuya kapan kurmuş, buz kesen zamanlarda.
Şanslıysa, dirençliyse azcık da umutluysa
Sabaha sağ çıkardı kırağının altından
Göğsünde gizlediği azıkla da mutluysa
Her yudumu kıymetli o anda som altından.
Sabır ile sınanmak hiç kolay olmasa da
Baştaki musibeti duaya teslim etmek
Rabb’ine sığınarak hayat bulmak tasada
Herkesin harcı değil kendi kendine yetmek
Ağaçlar çırılçıplak, deniz desen bulanık
İçleri ürpertirken buzdan kopma sükûnet
En çok da kimsesizler bu manzaraya tanık
Bahara varan güleç, varmayanda şahadet.....
2012 / NÜS
.........................................İnsan;Bağlanma ve sığınma eğilimi olan bir varlıktır.Bu eğilim emniyet,güven,dayanma,korunma,sığınma gibi insanın temel ihtiyaçlarıdır;Ancak bazı durumlarda çaresiz kalır ve kendisindeki güçsüzlük,çaresizlik nedeniyle daha güçlü bir varlığa sığınır.Ondan yardım ister.bunlar bazen aile büyükleri,bazen de bir dost,bir arkadaşı olabilir.Ancak bazı durumlarda onların da elinden bir şey gelmez.Çünkü onlarında üçleri sınırlıdır.İşte bu durumlarda sonsuz güç sahibi ALLAH’a yönelir ve ondan yardım ister.Dileklerini ona dua yoluyla aracısız olarak iletir.Bunlar çaresizliğin yanında bazen bir teşekkür,bazen bir sevinç, bazen de içten bir memnuniyeti ifade eden cümleler olur.Kulun;kulun duasına hep ihtiyacı vardır dualarda var olmak dileyi ile kalemi,şiiri,tebrik ediyorum saygı hürmetle,yüreyinize sağlık esenlik efendim...