İnanmakta zorlandım uyuşuk dimağıma Sımsıcak el değmişti tam da donmak üzere Balık olsan o anda takılmazdın ağıma Allah’ın bir lütfuydun dedim hem de kaç kere.
Kaderde yüreğine girmek varmış destursuz Sevgiye gönül vermiş hislerime duraksın Yaradan’a amade, itimadın kusursuz Diğer güzel yanınsa kınamaktan ıraksın
Seni, sana anlatmak değil aslen niyetim Büyüdükçe büyüyor kalpte minnet duygusu Bir de yüzüm kızarıp susmasa basiretim Fakat bil ki şu halim hep kaybetme korkusu
Merhametle belenmiş yürekten gelen sesle Kaya bile yumuşar vazgeçer inadından Yakınında olsaydım yaşardım ki hevesle Gökten düştü derlerdi simurgun kanadından.
Bu çağda böyle biri, kaç kez çıkar yoluma Deyip tutundum sana fırsattan istifade Kalp kalbe karşı imiş hoş gelmişsin soluma Bilmem edebildim mi hislerimi ifade.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_S A N A_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_S A N A_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu çağda böyle biri, kaç kez çıkar yoluma Deyip tutundum sana fırsattan istifade Kalp kalbe karşı imiş hoş gelmişsin soluma Bilmem edebildim mi hislerimi ifade.
hisler kalbin aynasımıdır? çok güzeldi, kalem ve kalemin sahibi harika, selam ve sevgiler.