Limanın sığ cenahında Geceden unutulmuş kalıntı Tarifsiz canımı yakar Yosunlu taşlara aşk diye sarılmışlığım -----
Okyanus gözlerimde yüzerken, üzerine hicran ateşlerini düşürdüğüm sevgili.... yüreğime tüneyen hislerini asla affetmezken hayat, ben hala kıyılarında senden habersiz firak işlemeli siyah elbisemle dolaşırım çaresiz.
Hani vardı ya, saliseleri durduran o bakışların ah...inceden sızlarken mazi bir ucu sen çizgilerimden asılırdı -di- li geçmiş takvimlerim.
Kana revana bulanmıştı şiirlerin bembeyaz sayfaları hallaç pamuğuna dönmüştü bütün harfler usulca firar etmişti kafiyeler.
Şimdi, sarmaş dolaş olmuş kanlı yapraklara destursuz düşen firkatim ve dimağları lâl zamanların dilleri kesilen gecelerinde kırılırken düşlerim uyanmak istemez menevşe kokulu mor satenli yastıklarda gözlerim.
Sevdiğim hangi iklimdeyiz mevsimlerden hazan mı yoksa... yoksa bahar mı geldi takvimlere uyandırmayın biraz daha uyuyayım vuslat uğramışken düşlerime
Nasılsa rüyama aitti sohbetim Dedim ya, bırakın biraz daha uyuyayım ki tahmin ediyorum gözlerimi açtığımda üşüyor olacağım sanki karda mahsur kalmış bir beden ve sıcacık ekmek kokusu gibi sensizlik asılırken ciğerimden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_FİRKAT_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_FİRKAT_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.