Balçık ile sıvarsan sana gülen güneşi Nasıl geri dönersin, terkettiğin maviye. Gönle atıp gidersen can yakacak ateşi Sana kim gönül verir sevdiceğim yar diye.
Giderken dönüp bakma gittiğin yollarına Başardın sen sonunda, o yolları kesmeye Seni dert ile keder alsa da kollarına Yokum artık uzaktan sevdalıca esmeye.
Lâyık olan oturur gönül denen makama Gökten düşerken yere, sızlanmak olmaz çare Solmayan bir gül olsan, artık takmam yakama Sevda peşine düşüp, olsan da pare, pare.
Sitem, kahır değildi, kalemimden akanlar Arzuhalim duada, gönüller sultanına Sadece yakıp geçer, şimşek gibi çakanlar Yağmur bile yağarken, yoldaş olmaz yanına.
Kış ayazı gibiydin, yaktın değerken tene Bazen esip gürledin, bazen karanlık gece Hayat bir yudum sudur gönülden isteyene Bazen de mavibulut, şiirde hece, hece.
Tutup heybene katma gökte ki o yıldızı İrade olmayınca ağır gelir o sana Öze yabancı gelir gönüldeki o sızı Eğer inanç yok ise ulvi sevdadan yana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâyık olan oturur gönül denen makama şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâyık olan oturur gönül denen makama şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitem yazsa da kalem, sözler çok özenle seçilmiş.Güzel yazılan her şiiri seviyorum. Hece veya serbest ben ayırmıyorum şiirleri sınıflara. Satırlarda kendimden bir şeyler buluyorsam , keyif oluyor sayfada konuk olmak. Çok güzeldi dost.Ömrünüze bereket. Selam ve saygılar.
Kalemin daim olsun Üsdat gönül sesin hep çağlasın selam ve dua ile kalın saygılar.
Sitem, kahır değildi, kalemimden akanlar Arzuhalim duada, gönüller sultanına Sadece yakıp geçer, şimşek gibi çakanlar Yağmur bile yağarken, yoldaş olmaz yanına.
Kış ayazı gibiydin, yaktın değerken tene Bazen esip gürledin, bazen karanlık gece Hayat bir yudum sudur gönülden isteyene Bazen de mavi bulut, şiirde hece, hece
Kış ayazı gibiydin, yaktın değerken tene Bazen esip gürledin, bazen karanlık gece Hayat bir yudum sudur gönülden isteyene Bazen de mavi bulut, şiirde hece, hece. Hocam kutlarım güzel bir şiir daha okudum kalemin daim olsun selamlar
Satırlarda kendimden bir şeyler buluyorsam , keyif oluyor sayfada konuk olmak.
Çok güzeldi dost.Ömrünüze bereket.
Selam ve saygılar.