(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEYLEYİM? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEYLEYİM? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şoklama öylesine tesirli oldu ki... kimse neyin ne olduğunun farkında değil. Habire bilgi pompalanıyor milletin zihnini bulandıracak tarzda.. Sonumuz hayrola...
Resminizi decupe yaparken biraz üstünkörü davranılmış. Sağ yüzünüzde fon siyahlığı ve saçlarınızda fon beyazlığı kalmış. Kendi resimlerinizle şiir yapmak için ben size PNG resimler hazırlayabilirim. Hangi fona eklerseniz ekleyin, arka planı gözükmez, sadece resim gözükür. Ya da hazır şablonlar hazırlarım. Böylece üzerine kolayca yazabilirsiniz.
Fotoğraf kullanmak istediğim zaman normal çekim resimler kullanıyordum. Birkaç kere de böyle denemeler yaptım. İnternet bağlantılı olarak çalışılan bir site tavsiye etmişti yıllar evvel bir öğrencim. Aklıma geldi. O siteyi buldum. Karıştırırken böyle bir fotomontaj yapabildim. Tabii fotoğrafı asıl ortamından alma esnasında belirttiğiniz hatalar olmuş. Ben profesyonel değilim. Sonra, o png resim dediğinizin teknik özelliği ne olur; onu da bilmem. Rastgele yaptım birşey işte..Cep telefonumun kamerası ile çektiğim portre fotoğraflarımdan size göndereyim de siz onları ayıklayın bari.. Olur mu?
Hocam bu çok çok güzel bir şiirdi. Müsaadenizle kopyalıyorum. Bir de çıktısını alacağım. Hem baştan sona aliterasyon var, hem de çok anlamlı. Uzun zamandır hiç görüşemedik. Burada sizi yeni bir şiirle görünce doğrusu çok sevindim. Saygılar sunarım...
Teşekkür ediyorum Emrullah Bey Kardeşim. Şiir sanatları hakkında pek fazla bir bilgim yok. Öylesine karalamalar yapıyorum ben. Duygularımın yansımalarıdır sadece..
Yokluğun en dokunaklısı çokluk içindeyken yaşanandır... Yalnızlığın en can yakanı da kalabalıklar içindeyken hissedilendir. Ve, çekilen ahların en tesirlisi de mazlumun ahıdır ki arşı titretir.. Mevlâm bizi zalimlerden etmeye..
Devir tasarruf devri Ziya Bey Kardeşim.. Çok dinle, az konuş.. Az sözle çok şey anlatmaya çalış.. İnşaallah becermişizdir.. Sıhhat ve selâmet diliyorum.
Mehmetali Bey kardeşim, Becerebildiğimiz kadar gündemi takip etmeye çalışıyoruz.. Şiir değil, manzume üzerinde yürümeye başladık.. Şiire zaman kalmıyor..
Teşekkür ediyorum Bekir Bey Kardeşim.. Günübirlik gibi görünen, aslında kökten sarsan olaylar bizi derinden etkiliyor. İfadede aciz kalıyoruz elemlerimizi..
Dünyalık olmasa da ukba için iman ziynetini muhafaza edebiliyorsak... daha değerlisi olmaz üstadım. Teşekkür ediyorum değerlendirmenize.. Sıhhatiniz daim ola..
Halil Ağabeyim, Teşekkür ediyorum taltif eden değerlendirmeleriniz için. Gönlümüzdekini ortaya dökmekteyiz aslında; becerebildiğimiz kadar. İnşaallah boşa konuşmuş olmayız.. Sıhhat ve selâmet diliyorum engin yüreğinize..
Gün doğar yeni bir gün; Düzler tersi içinde... Gün ola doğar bir gün; Herkes, lâyık biçimde!. .......kadiryeter
Sabah, süt dörtlüğüm...
Ruh ve beden sağlığı dileğimle Selâm ederim... gündem sersemliği içindeyiz ya?... vites değiştirmeden ve durmadan viraj dönen kaptanın, "sizi gezdiriyorum ya daha benden ne istiyorsunuz!?" diyerek; bizi, yol sarhoşu ettiği biçimdeyiz Milletçe!.
w.edebiyatdefteri.com/siir/793109/neyleyim- muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 02.01.2014 – DENİZLİ.
kadiryeter tarafından 1/3/2014 9:49:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yol sarhoşluğu içinde beraberce yürüyenlerin yol ayrımındaki hallerini görmek istiyorum... Ülkemin birliğini ve dirliğini bozmadan herkes kendi yoluna ayrılır inşaallah. Selâmet diliyorum Kadir Ustam.
Eyvallah! Hülvani Bey Kardeşim.. Dünya âlemi değil Ukba âlemi mamur olmalı. Orayı mamur etmenin yolu da dünyada iyi amel işlemek ve iman etmekten geçiyor. İnşaallah yanılanlardan olmayız.
çok güzeldi şiir,
kutluyorum,
selâm ve saygılarımla..