Gel, Katlimin huzurunda diz çöküyorum… Boğazım harf vurgunu! Gözlerimdeki teslimiyet ondan. Biliyorum ölüm kapı aralıyor bilinmez ötelere. Oysa düşleyebildiğin kadardı/r yaşamak! Aşk y/önümü kesince afalladım Bir rüyadan düşmekti belki, Tutunmak, saçlarının sabahına tutunmak…
Ah yarası engin dehlizlerde saklım Kadere kafa tutmak sana mı kaldı? Ondan mı korkularını hor bakışlara rötuşlayan bu cüret? Çek dudağından kanadı kırık harfleri Sür kalbimin kanattığın yanına buseni ki Yüreğimin elleri yakanı bıraksın…
Gel, temize çekelim kendimizi…
Aşk; yanmaksa Durmadan ve dumanını duyurmadan, İçin için yanmaksa Aşk, acıyı yamanmaksa Tebessümlerle maskelerken sancıyı, Palyaço olmaksa biraz… Gülünç hallere düşmekse aşk! Bu benim… Bu benim nefesim… Bu benim sesim…
Kimin gözyaşları sanıyorsun gökyüzünden dökülen? Sevindir içimdeki kimsesiz çocuğu ki Damlalar notasını sana atfetsin…
Gel, katre katre düşüyorken payımıza umut Ben yine seni susuyorum ‘hiç’ ten ‘hep’ e doğru Aşk s/özümü kesiyor, çuvallıyorum… Sana bakarken bir yanım eriyor hep! Saçlarını uçuran rüzgâr dilime dolanıp Tarifi zor bir kızıllıkta ‘lâl’leştiriyor sesimi Üstelik vakit, helalleşmek mevsimi… Bırak ellerin avuçlarımda kaybolsun ki Rabbim kul hakkından seni affetsin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAKİT, HELALLEŞMEK MEVSİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAKİT, HELALLEŞMEK MEVSİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TEBRİKLER SEVGİLERİMLE BERABER ...