Nasıl bakarsınız bu günden sonra Aynadaki suretlerinize?
Trio oluşumunuza köle etmeyin beni ne olur…
Sadece şiir konuşacaktık hani?
Üçüz kanınızın ortak deklaresi midir? Gotik ruhuma tecavüz arzusu…
Aslında Taşıdığınız lanet Kelt kanı sıvazlamıyor da değil hani Uslanmaz Cermen libidomu!
ÇEMKİRME
Druid imtiyazlı bir kadına şiirler yazmıştım asırlar önce Hah! Son yarım asır anlamışlar değerlerini…
Embesil prototipler Üçü bir araya gelince çok sesli olduk zanneden amipler!
-Sözde bahşedilmiş Seri üretim alt yapılarını Avuç içlerine sığıştırabilmiş primat güruh; Sıralardım aslında sözlük dışı bir dolu iltifat Ama boş verin Hakaretlerimi dahi bir yüzyıl sonra algılarsınız Çünkü!
GÖZDAĞI
Lohusa memelerindeki sütü ellerimle sağıp Sokak çocuklarına tek tek dağıttığım Bereketi Kenevir ekilmiş topraklara ilham kadın;
Duydum ki Özgürlük naraları atan çılgın ruhun Dermansız zannedilen *o derde Gark oluvermiş son zamanlarda!
Neden göndermedin ki haberci Sultan Güvercinini?
Hatırla; Sağlıkçı Şaman Ceylan Gözün el vermişliği Peşi sıra da çıplak bedenini Şifacılığıma vesile Ayrılığımıza bahane olmuştu fakat
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
La Boheme Savaş Yılları… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
La Boheme Savaş Yılları… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Neden göndermedin ki haberci Sultan Güvercinini?''Derbeder savaş yıllarını nasıl getirdiniz de sevgide iki elin şifalı ellerine bıraktınız müthiş bir anlatımdı.Müziğe bayıldım.Usta Kaleminiz yorulmasın çok saygılarımla efendim...
Edgar: Gloucester Kontu'nun büyük oğlu, sonradan Tom o'Bedlam olarak kılık değiştirir
Uyarlama çok güzel tebrikler