Okuduğunuz şiir 7.1.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
APERİON YILDIZI…
Olur da karşılaşırsak Mumbai’de *bir güneş tutulması ertesi Aldanma sakın Okyanusun o siyah hüznüne…
Ruhumda beslediğim Kuzgun gözyaşlarıyla En güzel tonlarını yollayacağım çünkü sana mavinin…
. . .
Bil istedim;
Ay, asırlar önce terk ettiğim Tanrı’nın nefretidir gökyüzünde Ve ben İnadına aşkınla açılıyorum her gece derin mavilere Hummalı sevişmelerimin detone iniltileriyse En alacasından umuda dair kılıç kuşanmışlıklarıdır erkekliğimin
Evet, Bir anakonda amipine ev sahipliği yapıyor mahremim Ve evet Avlarımın her nefessizliğinde İçgüdüsel kasılıyor tüm bedenim ölüm ertesi nirvanalara Süreğen uykulara dalıyor ardından isyankar ruhum Hüküm sürdüğüm bataklıklarda Rüyalarımda dahi *Hep seni arıyor Suyu perdeleyen gözlerim
Bil istedim;
Ölürsem şayet bir gün (ki geçekleşmesi mümkünsüz bir ihtimaldir bu Ve sen iyi bilirsin bunu, lanetimdir çünkü ölümsüzlüğüm) *Küllerini dahi bulamayacaklar günahkar cismimin
Ki Sadakatsizliğim Gerilmişken o kozmolojik kıskançlığın çarmıhına Ruhuma af yakarışları yollayacak en ironik *parselinden Doymak bilmez Karaca Ahmet
Fakat *sen; Kızıla susamış histerik bakireleri avlamaya Yine de devam edeceklerini bilmelisin İşbirlikçim sosyopat libido fedailerinin
Tutku Cinnet Ve Şiirlerimin havalandırılacağı şeytan uçurtmalarında Hercai cinayet itiraflarımı haykıracağımı da bilmelisin Kibirli suretine Tanrı’nın!
. . .
Olur da karşılaşırsak Mumbai’de *bir güneş tutulması ertesi Aldanma sakın Okyanusun o siyah hüznüne…
Ruhumda beslediğim Kuzgun naralarıyla Son vereceğim çünkü sefil hayatlarına Tenlerine geceler boyu mavi tonları kodladığım Tüm ihanetlerimin …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
APERİON YILDIZI… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
APERİON YILDIZI… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Fakat *sen; Kızıla susamış histerik bakireleri avlamaya Yine de devam edeceklerini bilmelisin İşbirlikçim sosyopat libido fedailerinin
Tutku Cinnet Ve Şiirlerimin havalandırılacağı şeytan uçurtmalarında Hercai cinayet itiraflarımı haykıracağımı da bilmelisin Kibirli suretine Tanrı’nın!"
Pek bir gerçekçi Kendine cesur şiir.
Sonra nefret öylesine güzel duruyorsa gecede Ben de yeniden kazanmalıyım Bir an evvel. Nefret kazanılır mı ki? Neyse Nasılsa Tanrı sınavlar konusunda çok cömert.
Her zaman ki gibi farkını farkettiren etkili vurgu ve anlatımıyla nitelikli bir eser okudum. Avangard şiire en nitelikli örneklerden biriydi. Eserlerinizi okumayı seviyorum gerçekten. Farklı bir dünyanın kapılarını aralar gibi giriyorsunuz içinde hayatın kendisini buluyoruz.
Ölürsem şayet bir gün (ki geçekleşmesi mümkünsüz bir ihtimaldir bu Ve sen iyi bilirsin bunu, lanetimdir çünkü ölümsüzlüğüm) *Küllerini dahi bulamayacaklar günahkar cismimin
Ben şiir okurken daima benim bilmediğim bi gizemden veyahut yaşamadığım tatmadığım bir öykünmeden bahsedilsin isterim. Beni baktığım pencereden bir çöle ya da çok ışıklı kentlere götürmeli. Köprü altlarında veya mezarlıklarda vs. gezinmeli ruhum şairle.
Tutku Cinnet Ve Şiirlerimin havalandırılacağı şeytan uçurtmalarında Hercai cinayet itiraflarımı haykıracağımı da bilmelisin Kibirli suretine Tanrı’nın!
Manidardı dizeler ve her zaman olduğu gibi farklı bir anlatım.Animasyon görüntü de öyle:)Mistik bir havası vardı..Yürek sesiniz tükenmesin değerli kalem tebrikler çok saygılar efendim.
Tutku
Cinnet
Ve
Şiirlerimin havalandırılacağı şeytan uçurtmalarında
Hercai cinayet itiraflarımı haykıracağımı da bilmelisin
Kibirli suretine Tanrı’nın!
.
O hercai gönülleri en iyi ben bilirim dost,kardelenler bilir...
Harikaydı yine şiir olması gerektiği yerdeydi...Tebriklerim gönülden, saygımla...