(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ŞİİR YAZMAK YÜREK İSTER! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ŞİİR YAZMAK YÜREK İSTER! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir ustasından mükemmel şiir yüreğine sağlık. Herkes ağlıyor. Çalan çalmadım diyor ağlıyor. Alan almadım diyor ağlıyor. Yapan yapmadım diyor ağlıyor. Akıllara zarar. İnsana sorarlar be kardeşim sen çalmadında o paralar o kasalar kendiliğindenmi geldi senin evine? Bu işi kimse anlamadı; nasıl bir muamma akıllara zarar. Selamlar Saygılar............
Sığ sular gibi insan yüreği de sığdır. Sürekli doldurmak, sorgulamaak, tazelemek, yoklamak , kavi tutmak gerekiyor. Yine de firememek her an da an meselesi. Vefa ve heva meselesi yoklarken gönülleri halimize ağlayalım en iyisi.. Kutladım gönülden bu güzel şiiri, manayı, deryayı, sizi.. Selam saygımla..
...Muhterem kardeşim biz de iltifat edecek söz kalmadı siz de GÖNÜL ÇAĞLAMASI bitmek bilmedi
NURANİ’yem dönen dolaplar olmuş bilmece Birileri zevkten dört köşe, oynar bulmaca İnkâra kanma… bu bir iktidardan silmece Üzülme be yiğidim DAMAR bizden yanadır
Osman NURANİ///22/12/2013
...kardeşim ayın 22'sinde bizim söylediğimizle;
"Yangın var! " diyorum; tehlike büyük! Yardıma koşanın elinde körük! Sayısız bilmece idrâkime yük Çözerim...Ağlarım...Elimde değil...Mecit AKTÜRK
...sizin bu dörtlüğünüzde de yerini bulması elbetteki tesadüfi olamaz.
Mecit Bey Kardeşim, Şiirinizi okuyunca, son gelişmeler üzerine yazdığım küçük bir yazıyı burada da paylaşmayı uygun gördüm. Düşüncelerimiz örtüşüyor gibi geldi bana.. Kaleminiz daim, ömrünüz bereketli ola.. Hüzünler, yeisler, gönül kırgınlıkları ve hafakanlara sebep olan bulanıklıkların dağılması temennisiyle...
YÖNETMEK
"İnsanla uğraşmak, dünyanın en zor işi." diye söylerdi rahmetli babam. Doğruydu söylediği.. Son zamanlarda olanları düşündükçe, "yönetmek" denilen işin ne kadar zor bir iş olduğunu daha iyi idrak ediyorum. Her insanın kendine has doğruları olabilir ama bir de genel doğru vardır. Aynı şekilde; Her insanın kendine has yanlışları vardır ama bir de genel yanlış vardır.
İşte, mes'ele burada düğümleniyor: Kişilerin doğrularını, genel doğrunun önüne koymak veya kişisel yanlışları genel yanlış olarak değerlendirmek.. Bu ikisi de yanlış..
Kişilerin hatalarını genelin hatası gibi görmek yerine hatasını göstererek kenara çekilmesini istemek veya hata yapanı cezalandırmak gerek. Bunu ayırt edebilmek çok önemli.. Genel doğruları hâkim kılabilmek önemli... Allah (C.C.) genel doğruları her zaman milletimiz ve devletimiz üzerinde hâkim kılsın inşaallah...
Ve... bizleri de Hz. Ali (r.a.)'nin duasındaki düstura ulaştırsın.
Hiç sorma halimi içim yanıyor Ciğer pare pare olmuş kanıyor El beni yaşıyor canlı sanıyor Sızarım...Ağlarım...Elimde... Değil
Bu ne ihtirastır bu nasıl kibir Dost sandıklarımız hepsi ekabir Kazma kürek elde ülfete kabir Kazarım...Ağlarım...Elimde...Değil.......der.. yorgun şair
Mecit hocam muhteşem kalemin daim olsun kutladım muhabbetle sağlık selametle kal.
Mecit Hocam siz başka biz başka mıyız bu meseleler bu ülke hepimizin değil mi? keşke aklımız her şeye yetmeseydi diğer insanlar gibi duyarsız umarsız olsaydık ama düşündükçe ülkemize olan hinlikleri görünce kahroluyorum. Allah sonumuzu hayırlı eylesin dileğim. İnşallah bulanık sular aka aka durulur az ziyanla atlatırız bu günleri. Muhabbetle sağlık selametle kal Allaha emanet ol.
Herkes ağlıyor. Çalan çalmadım diyor ağlıyor. Alan almadım diyor ağlıyor. Yapan yapmadım diyor ağlıyor.
Akıllara zarar. İnsana sorarlar be kardeşim sen çalmadında o paralar o kasalar kendiliğindenmi geldi senin evine?
Bu işi kimse anlamadı; nasıl bir muamma akıllara zarar. Selamlar Saygılar............