Serin bir Eylül akşamında âşık oldum sana... Eylülde gelişinle ısıtmıştın bütün üşümüşlüklerimi Tatmıştım başka bir baharı, Eylülde gülümsemiştim yeniden Uçarcasına yaşadığım duyguların selinde Maviydi umutlarım yaşadığım acılara inat Seninle olmak vardı, seninle duygulara ortak olmak Sen varsın diye her şeyi bir başka sevmek Hiç bitmeyecekmiş bir mutluluk gibiydi sanki yaşadığım…
Ben de bilirdim her şeyin bir sonu olduğunu Ben de bilirdim hiç bir mutluluğun sonsuz olmadığını da Ayrılığı kasımda yaşayacak kadar yürekli değildim sevgili Yalnızlığı kasımda çok çabuk yaşattın bana Yaşattın en derin acıları, şaşkınım, yorgunum Mevsimini şaşırdı, ayaza mahkûm ettiğin yüreğim Sonbaharda açtırdığın eylül mavisi düşlerimi Yine aynı sonbaharda acımasızca kanattın içmi…
Bir vefasız rüzgâr estirdin ki pembeye kavuşan dünyama , Göç etti içimde hissettiğim yaşama sevinçlerim Eylül dolu hüzünlerde, çaresizliğimde ölüme susamışlığım var Sen ki benim canımdan öte can bildiğim sevgili Bütün yaşanmışlıklarımın üstüne ben bunları hak etmedim Şimdi dev dalgalar vuruyor ömür kıyılarıma dövülüyorum Müebbet yemiş bir mahkûmdan beter hallerdeyim Oysa sen benim dua etmeme sebep olan yanımken Söyle her nefeste içime oturan yokluğunu bana nasıl yaşattın…
Hayata yenik umutlar var yine bütün satırlarımda. Kırılan parçalarımı toplayamadığım bir çıkmazdayım Kelimelere sığmayan feryatlarım çığlık çığlığa Anlamak istiyorum bana yaptığını anlayamıyorum sevgili Ben herkes yapsa, o yapmaz diye hesap ederken Sen beni ne kadar çabuk yüreğinden çıkardın Şimdi yetim bir çocuğun boyun büktüğü bir eda da Sensizlik yüreğime ok gibi saplandıkça saplanıyor Özlemin desem öyle tarifsiz bir ateş düşürdü ki içime Ömrümden ömür alırcasına eylül yokuşlu mavilerden Yine sen damlıyorsun gözlerimden, sen akıyorsun Dün seninle çocuklar gibi mutluyken bugün bu sensizlik niye sevgili, Senin sol yanında kalp diye taşıdığın neydi? Söylesene neydi sevgili? EMINE USTA
(ŞİİRİME SES OLAN DEGERLI ŞAİR NURCAN CANDAR UYGUR’A TESEKKURLERIMLE)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜME SUSAMIŞLIĞIM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜME SUSAMIŞLIĞIM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili şiir dostum mükemmel bir paylaşım. Duygular hisler ve anlatımlar su gibi. aktığı bir zaman.işte o zamanın meyvesi olan. eseri Kutluyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum. Selam ve saygılarımla.
Duygular hisler ve anlatımlar su gibi.
aktığı bir zaman.işte o zamanın meyvesi olan.
eseri Kutluyorum ve
başarılarınızın devamını diliyorum.
Selam ve saygılarımla.