Okuduğunuz şiir 18.12.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Halil Manuş
Kar Yağsın Yüreğime
KAR YAĞSIN YÜREĞİME
Kar yağsın yüreğime Kar yağsın Kar Sana olan sevdamı Anlatayım mı? Ey yar!
Kar yağsın yüreğime Sevda ateşim soğusun biraz Kırılsın tutkunluğun buza çalmış inadı Kar yağsın yüreğime Kar...
Ocakta küllenen közüme Üflesin üşüyenler Kapsın yün basılmış bir minderi Otursun elleri koynunda yar bekleyenler Kar yağsın yüreğime Kar...
Lapa, lapa Ve irice Peşpeşe düşsün Delice Kaplansın yer önce beyaza Sonra çeksin yüreğim ayaza Kar yağsın yüreğime Kar...
Tane tane süzülürken Kara hasret yere Düşmesine düşecek de elbet Saniyeler yıl gelir, dakikalar müebbet Düşünmeden edemeyiz çoğu kere Kar yağsın yüreğime Kar...
Ak gelinlik yerine Gül bedenini donatsın Gözükmesin mahremin Aşkın filizlensin Kardelence boy atsın Yalnız bana açılsın haremin Kar yağsın da yüreğime Bir nebze ferahlık versin Kor sunduğun sevenine…
Kar yağsın yüreğime Kar yağsın Kar Sana olan sevdamı Anlatabildim mi? Ey Yar!
HALİL MANUŞ 17/12/2013 14:09
. Çalışmamı günün şiiri olmaya lâyık gören seçki kurulumuza ve beğenip yorum bırakan siz çok değerli gönüldostlarıma en kalbi teşekkürlerimi sunuyorum. ***
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kar Yağsın Yüreğime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kar Yağsın Yüreğime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok akıcı bir anlatım. İnsan bir çırpıda okuyup geçiyor. Yerini sevmeyen bir kelimeye rastlamadım. Güne yakışmış şiir. Tebrik ediyorum hocam. Aklıma Bülent ağabeyin bir sözü geliverdi: "Yağan kar değil anne, Görmüyor musun; melekleri rendeliyorlar!" Saygılarımla.
Çok teşekkürler Halil Hocam. Memlekete kar yağmaz oldu, bizde bari yüreğimize yağsın diye dua niyetinde kar istedik. Nasibimize güne seçilmek düştü. Bunada şükür değil mi?
Sorma Sami Hocam, haklısın tarzım değil ama ara sıra kar taneleri gibi serpiştiriyorum çerez misali. Haberlerde her tarafı kar gördükçe içimden böyle dizeler dökülüverdi. Yorumunuz onur verdi. Kalbi teşekkürlerimle selam ve saygılar...
Uzun zamandır siteye girmiyordum. Tevafuk oldu bu gün bi ziyaret edeyim dedim. O da ne Güne düşen bir Halil Manuş şiiri, Hem de tarz dışı. Sen serbest şiiri de güzel yazıyorsun. Harika olmuş, tebrikler Sağlıcakla kal. Sevgi ve muhabbetlerimle...
Bazen gönüle böyle düşüyor kar taneleri... Onları belli bir kalıba sokmak incitir diye düşünüyorum. Geldiği gibi kabullenip yazıya döküyorum o kadar. Bu güzel yorumunuzla onur verdiniz. Kalbi teşekkürlerimle selamlar...
Ak gelinlik yerine Gül bedenini donatsın Gözükmesin mahremin Aşkın filizlensin Kardelence boy atsın Yalnız bana açılsın haremin Kar yağsın da yüreğime Bir nebze ferahlık versin Kor sunduğun sevenine… serbest çalışmakta güzel arada savuru ver gelsin bu taraflara beğendim usta