Kayıplarda sevdama giden yollar pusu kurulmuş her yönüne hayallerimin soluksuz kaldım söyle neredesin...
Gözümde tütüyor bakışların ve gözlerinin cennetinden kovuldum şimdi öyle çok özledim ki seni söyle neredesin...
Sebepsiz bir bekleyiş belki belkide imtihanların en büyüğü seni sevdim seveli her yönüm sen şimdi yokluğunda pusulasız kaldı yüreğim söyle bana neredesin...
Dağlar taslar dile gelse gittiğin yollar söylese yerini koşar adım gelirdim sana bir nefes umut bıraksaydın yüreğimin kapısına
Kalbinin eşiğinde donuyor gülüşlerim halbuki toprağın kalbine düşmüştü sevişlerim yüzün gözümden geçiyor, gözlerim yüzünden gölgen dolanıyor bakışlarıma söyle ben neredeyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayıp Sevda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayıp Sevda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sebepsiz bir bekleyiş belki belkide imtihanların en büyüğü seni sevdim seveli her yönüm sen şimdi yokluğunda pusulasız kaldı yüreğim söyle bana neredesin...
belkide imtihanların en büyüğü
seni sevdim seveli
her yönüm sen
şimdi yokluğunda pusulasız kaldı yüreğim
söyle bana neredesin...
SÜPERDİİ...
KALEME SAĞLIK OLSUN.HERDAİM..