Bugün yüreğim çok üşüyor Babam, Kara bulutlar sardı etrafımı, Şimşekler ha çaktı ha çakacak, Birazdan fırtına vuracak, Yağmur yağacak, Sırılsıklam olacağım altında, Gözyaşlarım karışacak Yağmur sularına…
Ve; Ben yine sensizliğime Ağıt yakacağım Babam, Zalim Aralık ayına kahredeceğim, Seni benden aldı diye…
Dilimde duamsın, Gecemde rüyamsın, Yüreğimde özlemimsin, Benim canım Babamsın, Seni çok özlüyorum Babam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
merhaba, ne tesadüftür ki, ben de şimdi BABA ma yazı yazmıştım sayfamda. ne yazılsa, ne söylense yürek yangını bir başka oluyor babanın. ne yaza ne kışa benziyor yokluğu. yazın üşüyor, kışın buram buram terliyorsunuz her aklınıza geldiğinde. ne yar gibi, ne sevdalı gibi, baba gibi özlüyorsunuz onu. toprağın yağmura hasreti gibi, yıldızların gece tutsaklığı gibi özlüyorsunuz. ne yazılırsa yazılsın karşılamaz onun acısını ama, söylenecek tek söz, "özlüyorsunuz" Yüreğinize sağlık, çok güzel dizelerdi. sevgiyle kalın şaire...
ÖNCELİKLE HOŞ GELDİNİZ, SEFALAR GETİRDİNİZ SAYFAMA İSMET BEY. EVET KAÇ YAŞINDA OLSAK DA ANA-BABA HER ZAMAN ÖZLENİYOR VE ARANIYOR. ÇÜNKÜ HAYATIMIZIN HER EVRESİNDE ONLARIN DESTEĞİNE İHTİYACIMIZ VARDIR... OKUYUP YORUM YAPAN YÜREĞİNİZE TEŞEKKÜRLERİMLE, SELAMLAR SAYGILAR...
Hoşgeldiniz sayfama şairem, ana-babalar asla unutulmaz, yoklukları yüreğimizde kapanmayan yaradır her daim... Yorumunuz için çok teşekkürler sevgiler...
Yüreği öpülesi şairem Duygu seline kapıldım, gözlerimi kapladı nem Yürekte saklı eli öülesi babaya duyulan özlem _____________________________muhteşem Duyguda sağanak var, köze düşen can yüreğe Mahir kaleme engin yüreğe selam ve saygılar _______* * * ** * * * **______
Canım yüreğin hiç üşümesin , Gözlerinden yaş dökülmesin , Başın öne hiç eğilmesin , ben yanındayım ya, artık hiç bir şeyden korkmayasın... Babana Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun...
Bir şiir okudum Hatıralar yumağından çözülüp daldım uzaklara çooooooook uzaklara O hasret tepeleri ardında umutlarım kaldı başka baharlara Tebrikler kardeş Yüreğnize ve kaleminize sağlık
Hoş geldiniz sayfama Hakan bey, evet Babalar evimizin direği, onlar gidince kırılıyor hem evimizin bir direği hem de kolumuz kanadımız... Beğeni ve yorumunuzla onurlandırdınız beni, teşekkürler saygılar...
GÖNÜL SESİNİ BÜYÜK BİR USTALIKLA MISRALRA YÜKLEYEN,
SEVGİSİYLE ŞİİRİNİ BESLEYEN DEĞERLİ ŞAİR
SEVGİ VE SAYGILARIMLA KUTLUYORUM..........