Bugün doğum günüm annem, Sensizliğimle , Senli anılara savrulduğum, Sevinç ve hüzünler içinde eridiğim gün bugün... Yine böyle bir günde kabrinin başındayım annem... Göster o gül yüzünü bana... Gül yine her iş dönüşü özlemle sarılıp güldüğün gibi… Sarıl bana, ısıt ıssız kalan yüreğimi Sıcaklığınla yansın bedenim annem Sımsıkı sarıl bana üşüyorum... Okşardın ya hani dizlerine yatırıp saçlarımı Yine okşa annem şefkatine o kadar ihtiyacım var ki... Doğum günüm bugün annem Kutla günümü, O kadar ihtiyacım var ki güzel sözlere Duyamadığım, Hasret kaldığım o sözleri sen söyle bana annem Sen söyle... Sonra bana çocukluğumu, Babamla tanışmanızı ballandıra ballandıra anlat... Gülelim yine kahkalarla annem Öyle çok özledim ki o kahkahalarını Halen o anılarla avunuyor, O anılarla içim yanarak savruluyorum yaşamın Acı gerçeklerine...
Bugün benim doğum günüm annem... Sizsiz çok ıssız buralar, O kadar çok özlüyorum ki babamla seni O yüzden bu özel günlerimdeki yalnızlıklar Canımı çok acıtıyor Hiç sevmiyorum bu günleri annem...
Siz benim mutluluğumla mutlu olur, Sevincimle sevinçlerinizi katlardınız... Üzgünüm annem ben mutluluğu sadece Harflerde tanıdım... Mutluluk mu nedir ki o, Girmedi daha yürek dağarcıklarıma bu kelime... Üzgünüm annem, üzgünüm
Keşke annem keşke Siz olsaydınız yanımda, Bir yanı eksik dünyamı tamamlardınız Yalnız kalmazdım Sizle mutlu olurdum...
Dünyaya yeniden gelsem Ve seçme hakkım olsa annem... Hiç tereddüt etmeden Anam ve atam olarak sizi seçerdim Çünkü ben mutluluğu senin kollarında, Saçlarımı okşadığın ellerinde buldum annem Babamın sevgisinde buldum... Sizi çok seviyorum, Rahat uyuyun kabrinizde Melekler gibi Ben burada anılarınızla avunurum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM ANNEM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM ANNEM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyaya yeniden gelsem Ve seçme hakkım olsa annem... Hiç tereddüt etmeden Anam ve atam olarak sizi seçerdim Çünkü ben mutluluğu senin kollarında, Saçlarımı okşadığın ellerinde buldum annem Babamın sevgisinde buldum... Sizi çok seviyorum, Rahat uyuyun kabrinizde Melekler gibi Ben burada anılarınızla avunurum...
Bunu söylemek belki bana düşmez ama eminim anneniz ve babanız kendilerini bu kadar çok seven bir çocukları oldukları için son derece rahat, huzurlu ve mutludurlar ötelerde...Neyse biz şiirimize dönelim...Süslü sözlere gerek dulumadan, içten dökülen yalın analtımlı güzel bir şiir okudum sevgi ile kalın.
seni var eden anne ve babann ellerinden öperim ben... cağıl çağıl aktın yine gönlüme.özlemişim seni okumayı..yazan kalemin hisseden yüreğin hiç susmasın canım ...güzellikler dolsun yüreğine dert görmesin saygı ve sevgilerimle
Doğum gününün kutlu olsun canım , nice mutlu yıllara Rabbım sana iyi güzel yazılar yazsın Bizlerle ve sevdiklerinle birlikte nice senelere Annenizin ve tüm ölmüş annelerimizin, Mekanları cennet olsun ....... Var olsun o güzel kaleminiz Saygı ve sevgiler şairem
Siiriniz manalıydı. Sizlere ve muhterem babanıza, diğer yakınlarınıza Alah'tan hayırlı ömürler diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun. Annenize Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Amin.
Ve seçme hakkım olsa annem...
Hiç tereddüt etmeden
Anam ve atam olarak sizi seçerdim
Çünkü ben mutluluğu senin kollarında,
Saçlarımı okşadığın ellerinde buldum annem
Babamın sevgisinde buldum...
Sizi çok seviyorum,
Rahat uyuyun kabrinizde
Melekler gibi
Ben burada anılarınızla avunurum...
Bunu söylemek belki bana düşmez ama eminim anneniz ve babanız kendilerini bu kadar çok seven bir çocukları oldukları için son derece rahat, huzurlu ve mutludurlar ötelerde...Neyse biz şiirimize dönelim...Süslü sözlere gerek dulumadan, içten dökülen yalın analtımlı güzel bir şiir okudum sevgi ile kalın.