Bir ilkbahar sabahı yazdığımız, Pembe çiçekli şiirimizi al da gel ! Şiirimiz ki; Kurak iklimlere su taşır, Solmuş çiçeklere hayat verir...
Gün doğumlarında, Ellerimde bir tek krizantemle Denize karşıcı beklemelerim Son bulsun...
Umutsuz şiirler düşmesin dilimden Her mısram, Yüreğimdeki sonsuz aşkımızı dokusun Lal olan dilim, Şarkılar söylesin, şiirimizi okusun
Bilirsin ki; Krizantem sadakattir. Sen gittiğinden beri, Ellerimde krizantemle Her gün dönmeni bekledim. Gün doğumlarından, Gün batımlarına kadar. Yüreğime kapattığım aşk kuşları; Uçsun artık gökyüzüne.
Al gel şiirimizi, Çok bekletme ne olursun, Dayanamaz bu sevdalı yüreğim, Ayrılık her bir hücreme koyarda, Kimseciklere bir şey diyemem, Yalan laflarla geçiştiririm.
Bekletme, Bekletme ne olursun bu sevdalı yüreği, Bu sene Marmara’ya fena bastıracakmış kış Sen iyisi mi içimi ısıtan Bir gülüş gönder Akdeniz’den...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AL GEL ŞİİRİMİZİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AL GEL ŞİİRİMİZİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Al gel şiirimizi, Çok bekletme ne olursun, Dayanamaz bu sevdalı yüreğim, Ayrılık her bir hücreme koyarda, Kimseciklere bir şey diyemem, Yalan laflarla geçiştiririm.
Bekletme, Bekletme ne olursun bu sevdalı yüreği, Bu sene Marmara’ya fena bastıracakmış kış Sen iyisi mi içimi ısıtan Bir gülüş gönder Akdeniz’den...
Melike Melis / Söz Yaşlarım
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık Melis hocam Saygılarımla......
Her derdin dermanı var da sevginin yok...Aşkın dermanı sadece bir kişide, o da sevilen... Altarnatifsiz...satın alınamayan,eczanelerde satılmayan,doktorlarda olmayan, O yüzden şarkılarda; "sevil de sevme..." demiş bestekar...Sevmek çaresiz dert... Allah sevilenler merhamet versin...taş yürekleri birazcık yumuşasın... Fakat aşkın manifestosunda sevenlerin mesut olmayacağı bariz bir şekilde yazılmış... sevmek...ölümden beter artık yürekten tebriklerimle değerli kardeşim hüzünler şiirlerde kalsın selam saygılarımlasın
“ Dayanamaz bu sevdalı yüreğim, Ayrılık her bir hücreme koyarda, Kimseciklere bir şey diyemem, Yalan laflarla geçiştiririm….”
Akdeniz’lik meğerse, Bir “Gülüş” kalmış yalnız elde Olmasa da eski mavilikte Bir “Gülüş !..“ O da nedir ki deme ? Akdeniz’in kahkahalarıyla hem de… Karışıktır gülüş’leri Akdenizin üstelik, “ Akdeniz akşamlarıyla, Güneşiyle, meltemleriyle. “Gülüş” taşır orda dalgalar ve martılar sahile Ancak ısınır o zaman bir yürek, Meltemler özlem özlem Hep Akdeniz estikçe !...
Buram buram sıcak bir şiirdi Tüm romantik renklerin diirileştiği. Çoğu da koyu mavi ! Bir başka olur biliriz ki, Akdeniz de aşk iklimi !... Önden şiir eder ruhunuzu Sonra da şair eder yüreğinizi !!!...
Çok bekletme ne olursun,
Dayanamaz bu sevdalı yüreğim,
Ayrılık her bir hücreme koyarda,
Kimseciklere bir şey diyemem,
Yalan laflarla geçiştiririm.
Bekletme,
Bekletme ne olursun bu sevdalı yüreği,
Bu sene Marmara’ya fena bastıracakmış kış
Sen iyisi mi içimi ısıtan
Bir gülüş gönder Akdeniz’den...
Melike Melis / Söz Yaşlarım
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık Melis hocam
Saygılarımla......