-Hani hep benimdi? Sorusuna Hikayenin en kanlı bölümünden Çığlık çığlığa bir cevap yapıştırıverir isterik yaşam Assolist olursun isyana Hastane morgu soğuğunda Bir ölünün daha geçersin bu yüzden ırzına titreyerek
Leş kokar kasıkların!
Buz gibi bir bedende En alaca ironisini tüttürürsün gecenin -Cirit atabilir mi cennette fahişeler? Sorusuna içlenir Akıtırsın Kanı çekilmiş avuç içlerine Kahpe erkekliğin g-özyaşlarını
Ve Ardından Esaretinde kıskançlığın Yeniden kapatırsın gözlerini iş bilir öpüşlere
-Ya senin cennetin? Sorusuna hiddetlenir Cehenneminde patlayan volkanın dağlayan lavlarını Püskürtürsün hiç düşünmeden o ölü bedenin soğuğuna
Kendi ayak sesinden dahi korkarsın Çınlıyorken kulaklarında gecenin sessizliği…
Hiç umursamadan sahipsiz sokakların piçliğini İzlersin çirkince bir adamın Boylu boyunca Kaldırıma yığılmış Hiçliğini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk-ı D-üzen… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk-ı D-üzen… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırankırana geceyle çarpışmış şair...esrikleşmiş içindeki gecenin mateminden melankolik bir sonsuzluğa uyanışın resmini çizmiş...
Ahh gece, karanlığın kalbinde büyüye büyüye hangi şair gitmemiş ki taammüden ölüme ...
ölümden kaç kez dirilmelere...
Son dizesi Gece beyaz olacak diyen , Nerval' de Bir gece kendini sokak lambasına asan şair değil miydi ?
Neden şair yüreklere bir başka vurur ..bir başka renk olur ...mavi olur, mor mavi olur,
Ama en genel geçer rengi en çok kara olur...yoğun bir imge ömrü sunar şairlere...
Pusulasıdır bir nevi..
Gece uyumaz şairler ...uyur ya da uyanık şiir çünkü gece daha çok şairine çalışır.
Gecenin hüzün renkli güneşi gibi doğdu bu şiirde ruh kozmologyamıza ... Varolun sayın şair.
Her zaman ki gibi etkili imge ve anlatımıyla nadide bir eser okuttunuz bizlere.
İyi ve şiirli geceleriniz olsun.Saygılarımla.