Okuduğunuz şiir 30.11.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
_GÜLŞEN_
Yokluğunun ilk günü hüsran ile gözyaşı Ertesi günü sitem ve ardından kırgınlık Üçüncü gün bağrıma bastığım kara taşı Unutamam, zihnimi sarmadıkça durgunluk Çünkü ıramak için verdiğin o savaşı Hissetmiştim, kaçmaya yeltenen pür telaşı.
Arzeyleyip halini idrakimi beklerken En asil sözcüklerle nabza şerbet durumu İnsana itimadım genellikle teklerken Tümden yitirdiğimde bulunduğum konumu Anlatsam anlatamam kalbi gam tetiklerken Eski yalnızlığıma yenisini eklerken.
Zaten beni bilirsin anlatmaya ne hacet Çarçabuk dağılsam da kolay toparlanırım Ben de seni öğrendim geç de olsa nihayet Varlığım zulümmüş hep, deyip efkârlanırım Onca zaman nerdeydi yakındığın şikâyet Birden infilak etti koruduğun metanet.
Çağırsan da gelemem bundan sonra yanına Kaç kez kırılır insan artık ben de pes ettim Durup durup, uzletin girmesin hiç kanına Ben, bendeki sevgiyi bugün kaldırıp attım Zeval gelsin istemem sükûtun aksanına Ki namerdim uğrarsam kıymetli mekânına
Hem köprünün altından ne sular aktı bilsen Kim bilir durulur mu vakit epeyce bir geç Görürsün, lutfedip de aşağıya eğilsen Hem farzet ki unuttum sen de gülümse ve geç Uğraşmaya değmez ki gönüllü de değilsen Mademki arzun buymuş, açsın yüzünde gülşen….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_GÜLŞEN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_GÜLŞEN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem köprünün altından ne sular aktı bilsen Kim bilir durulur mu vakit epeyce bir geç Görürsün, lutfedip de aşağıya eğilsen Hem farzet ki unuttum sen de gülümse ve geç Uğraşmaya değmez ki gönüllü de değilsen Mademki arzun buymuş, açsın yüzünde gülşen….
Kırgınlık da olsa sevgi dolu harika dizeler var olan başarılarının devamı dileklerimle tebrik ediyorum canım sevgimle.
Bazı sitemlerin ardında özlemin en derini vardır. Değil köprülerden çok suyun akması ,o köprüler yıkılsa dahi yeniden inşasının yollarını arar şiir.Bir umut bulunca da çocuk gibi sevinir ve unutur çoktan akan suları....Şiir çok şeydi ,çok bizdendi, çok bizceydi..Ve ziyadesiyle hakketmişti bulunduğu yeri..Geçte olsa kutluyorum gönülden ..Sevgim ile...
Bazı şiirleri okuyunca kendi kendime derim ki; sen kimsin sen nesin ne ile uğraşıyorsun...Baksana nasıl şiirler yazılıyor...Sen böyle yazabilecekmisin ? o çok sevdiğin kalemini böylesi cümlelerle ne zaman tanıştıracaksın?... Uzak, çok uzak gibi geliyor bana...Diyorum ki git kardeşim madem tamircisin al eline penseyi, çekici işine bak şiir senin neyine...
Şiire yorum; benden pas...Tek söylemek istediğim şu ki; insana dokunan etki yapan şiir...Gerçek yaşanmış olduğu içindir....Hayal kurgu olsa bu kadar etkili olmaz....Bu dinlediğimiz şarkılarda, türkülerde de böyledir... Kurgu; teknik ve bilgiyle güzel olabilir ama, bu etkiyi bulması zor mesele... Uzattım konuyu şaşkınlığıma say ablam... Yerinde muhteşem bir şiir...Selamlar, saygılarımla...
Hem köprünün altından ne sular aktı bilsen Kim bilir durulur mu vakit epeyce bir geç Görürsün, lutfedip de aşağıya eğilsen Hem farzet ki unuttum sen de gülümse ve geç Uğraşmaya değmez ki gönüllü de değilsen Mademki arzun buymuş, açsın yüzünde gülşen….
Kutlarım harika dizeleri gönlüne sağlık sevgiler sunarım...
Gönül bir kez kırılmaya görsün bir daha asla telafisi olmuyor şairem... Kalemin mısralara hüzünsel dokunuşları olsa da şiirdi yine şairem ve de harikaydı, güne gelen güzelliğe sonsuz tebriklerimle, sevgimle...
Ayrılıklar da şereflice olmalı elbette .Çok güzeldi şiir ve sonunun bağlanışı da öyle... Yürekler soğuduğunda yollar ayrılır.Yolcudur abbas bağlasan da durmaz hepimiz biliriz... Ama , yaşanan sevdanın güzellikleri hatırına , anılarına ve yaşanmışlıklara saygı en güzelidir... Her kuş kendi yuvasını , her yürek de kendi sevdasını bulsun ve mutlu olsun . Benim de bütün dileğim budur şair. Şiiriniz çok çok güzeldi . Kutluyorum. Saygılarla...
kırgınlık sitem hüzün satırlara sığmaz ne kadar da yazsak içimizdeki ateş alevlenir alevlendikçede böyle hüzünler doğar kalemden en güzel yüreği kutluyorum saygılarımla
öyle bir ustalık var ki dur durağı ve kafiyeyi hissettirmeden akmış ne çeşit kafiye geleceğini kestiremeden zorlanmadan kutlarım mahir kalemini dost...
Adaletin arandığı, sıkça şiirlerde dile getirildiği bu günki ortamda, şiirlerin seçiminde de adil davranılması umuduyla günün şiiri olmaya layık bir eser olduğunu duyurmak istiyorum adalet isteyip de liyakati göz ardı eden pek kıymetli edebiyat defteri yönetimi ve seki kuruluna
Sizi kutluyor, saygı ve selamlarımı bırakıyorum değerli sayfanıza
Hem köprünün altından ne sular aktı bilsen Kim bilir durulur mu vakit epeyce bir geç Görürsün lutfedip de aşağıya eğilsen Hem ben çoktan unuttum sen de gülümse ve geç Uğraşmaya değmez ki gönüllü de değilsen Arzun madem bu idi açsın yüzünde gülşen….
Aaaaa, sayende gördüm günde olduğumu ben, bildiriye bakarken... sen de çok iyisin. Bunca zamandan sonra sen diyeceğim artık, kelime israfı yapmıyalım diye... Muckss....