(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEĞERLİ SEVGİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEĞERLİ SEVGİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kisilerin mutluluk ve mutsuzluk anlayislarinin degismeye basladigi bir donemden geciyoruz .... gercek sevdalarin yerini yapay sevdalar almaya basladi... candan da gecilmiyor, canandan da bu devirde goren gorulen degildi Aslinda yazik ...
iki tek var bir tek " YOK" !
tebrikler
eyvALLAH ! .
YAŞAYANKELİME tarafından 11/30/2013 6:18:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Teşekkür ederim. Eski aşkların güzelliğine özlem duyarak yazdığım minicik mizahi bir şiirim. "Çiçek Açtı Yalnızlığım" adlı kitabımdan...Bu şiir özellikle gençler tarafından çok sevildi. Şimdi sevgililer çok güzel ama aşklar çabuk tükeniyor sahte sanki... Bana öyle geliyor. Bir Kerem- Aslı bir Leyla- Mecnun yok artık... Saygılarımla...
gercek sevdalarin yerini yapay sevdalar almaya basladi...
candan da gecilmiyor, canandan da bu devirde
goren gorulen degildi Aslinda
yazik ...
iki tek var
bir tek " YOK" !
tebrikler
eyvALLAH ! .
YAŞAYANKELİME tarafından 11/30/2013 6:18:05 PM zamanında düzenlenmiştir.