tövbelerimi topladım eteklerimden besmelesiz dualara el açtım yine ve sonra sonrasız üşüdü serçeler anne buz tuttu minicik yürekleri
karanlıkta boy veren ninni gibiydi oysa senin ellerin öyle muktedir öyle devdi yüreğin
arsız bir sevdaya ev sahibi olmasaydı yüreğim derdim senin kızınım diye ama şimdi ancak senin sızınım biliyorum biliyorum anne
yağmursuz bir iklimin lezyonlarını taşıyor tenim enim, boyum ben kadar halâ lâkin çatlıyor endam aynası bana bakınca saçlarım savruluyor rüzgârsız bir perde gibi ben savruluyorum yokluğunca yokluğuna sızım sızım sızlıyorum anne
tövbelerimi topladım eteklerimden besmelesiz dualara el açtım yine ve sonra sonrasız yandı yüreğim kül oldu kül oldum anne…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Besmelesiz Dualar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Besmelesiz Dualar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazı sızıların, o sızıları çekenleri buluşturacağı bir yer var biliyorum ve buna inanıyorum.. zamanın ve boyutun ellerimizde çevrilen sayfalar kadar basit ve içindeki düşler kadar sonsuz olduğu bir yer... orada sızının dineceği güne değin sabır bizim yoldaşımızdır ve umut da öyle...
Bir zamanlar..evvel zaman, pire berber muhabbeti. Şiirleri okurken teknik, tam teknik dikkat ederdim. Sanırsınız dili ilmi ben keşfetmişim (!) (biri var ki hep gülsün isterim, hep gülsün. Göremesem de o gül güzeli yüzünün ışığı yüreğimde biter sanki.. Ve şu an gölgesi gözleri üzerimde, biliyorum..)
Ne diyordum. Şiir. Kendimi şiir mûcidi zannettiğim zamanlar, şiirde arabesk şekillerde tutuklu kalırdım. Kendi dilim bin bela insanca ammâ.. Sonra baktım ki hattâ şimdi de bakıyorum ki..
Şiir, ayaklarımın yerden ayrılığı demekmiş. Sen ağlarsın, ben anlamam mı.. Iki nokta âdet olmuş bana.. Bir noktalar serenâtı ki inan ne dost başına ne düşman aşına.
Sen ki yüzünü saklıyorsun kederin, ya yol bilmeyen neylesin.
O şiiri yol gördüğüm vakit ertesinde yine, besmele ezber dile yüreğe. Dost mu. Acıdır, acı doğurur kime dense.
Neyse..
İzliyor, okuyor ve susuyorum. Sıkılmazsan, böyle birkaç cümlem de olacak. O zıpkın.. Vakit kolluyorum, bol vakit.
Değerli kalem, dost yürek vakit ayırır,emek verir ve daha önemlisi yazdıklarımı kendine, yüreğine yakın bulur , sayfamı onurlandırır da ben şikayet eder miyim hiç...bilakis mutlu oluyorum, gurur duyuyorum şiirlerime kattığınız güzelliklerle...her daim sevgimle ve çok teşekkürlerimle...
can ne güzel dedin, hakikaten de öyleydi, yani annem sağ iken ben onu sızısıydım, şimdi de o benim sızım:( konuşmasak da bu yara ölene kadar bizimle ki kuzum:(
Yanar kor ateşlerce , sonra kül olur yüreği anne hasretinde şairler.Mekanları cennet olsun diliyorum bütün kaybettiklerimizin annelerimizin. Ben de hep yaparım hep kanarım annemin hasretiyle şair. Beni derin etkileyen mükemmel bir şiirdi bu. Kutluyorum kaleminizi yüreğinizle beraber. Saygıyla.
Ne güzel bir şiir böyle. Çok yakın geldi bana. Şiiri hissetmek eski bir dostla karşılaşmak gibi bir şeydi. Hani özlemle tatlı bir gülümsemeyle uzun uzun bakmak istersin yüzüne, öyle tekrar tekrar okudum. Yüreğine sağlık şair.
Hürmetlerimle.