(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kader şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kader şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadir Hocam resmi; Devasa bir ağacın gövdeye sıfırdan kesilen budağından yukarıya doğru çekilen fotoğrafına benzettim. Sanki budak yeri betonla doldurulmuş. Çok nefis olmuş. Savurması öfkesindendir. Kalemine objektifine sağlık. Selam ve saygılarımla.
Merkez İlçe, Gâzipaşa ilk Okulu(Erbakan'ın okuduğu ilk okul) bahçesindeki asırlık çınarlardan biri... Bu okulda vekil müdürlük ve uzun yıllar öğretmenlik yapmış, Şair, yazar arkadaşım Yusuf Aytin ile de iyi tanışan bir ağaç. Fotoğrafı dört-bir yanından kesince, beton dolgu bu derece ilgi çekti.
Bu taş çok büyük Kadir Ustam, Gerçi o taşı un ufalak yapar sendeki nam. Fakir şimdiden düşünüyor ne kadar gelecek zam, Dengesizce dağıtıp dağıtıp bütçede para yok diyorlar...
Fotoğraf, şiirden daha fazla şey anlatıyor aslında ama ikisi birbirini tamamlar mahiyette... Tebrik ediyorum Kadir Ustam. Sıhhatiniz daim, ömrünüz bereketli ola..