(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALMALARIN DA BİR ANLAMI OLSUN ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALMALARIN DA BİR ANLAMI OLSUN ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gideceğini biliyordum biliyordum geleceğini de bildiğim gibi kalbim … kalbim … ah ! benim___sahipsizim vakti gelince gidilir gidilir ki, kalmaların da bir anlamı olsun ...HERŞEYİN TADI FARKLIDIR..VEDALARINDA SEVDALARINDA....SAYGILAR...
gideceğini biliyordum biliyordum geleceğini de bildiğim gibi kalbim … kalbim … ah ! benim___sahipsizim vakti gelince gidilir gidilir ki, kalmaların da bir anlamı olsun …
Güzeldi...Çaresiz gidilir ...Kalsa şiire gerek kalmazdı:) Tebrikler...
ve kayan her yıldızda tekrar tekrar dilediğim sendin; sesinde iğde kokusu gezdiren ve gözlerimde biriktirdiğim tuzlu suyun __deniz kızı__sevgilim biliyordum geleceğini biliyordum ve bekliyordum yeryüzünde, bir fısıltı içimde, bir çığlık ve kalbimde, bir sır misali biliyordum geleceğini tıpkı gideceğini de bildiğim gibi … _____söz söylenecek bir şiir değil bence .. o kadar güzel yani !!!! o kadar ... tebrikler şafakkkk ! sevgilerimle..
yine hüzündü, yine bir bekleyiş arzulu ,duygulu ve içten yine buruktu ,yine bir giden, bir kalan ve aşk kocaman ve yaşanayan o gönül işi AŞK öyle zordur ki aslında. birlikte yaşanılırken bile çok zordur.
dert görmesin hissedişlerin , her daim böylesi güzel imgelerine rastlayalım.
bir yolcu gibi uzaktan yorgun argın, çıkıp gelirse sonra da bir yağmur içinde unutursa kendini damlalarca hüzün, aylar boyu sağanak ve bazı sabahlar dudaklarında bir sıcaklık saçlarında bir elin şefkati sanki az önce sevilmişçesine açarsan sen de gözlerini ve o ilk an da bunun sadece bir anı olduğunu anlayamazsa kalbin deli gibi çarparsa o burada, diyerek, o yanımda …
kutluyorum güzel dizelerinizi... sevgi ve saygılarımla..
* * * gideceğini biliyordum biliyordum geleceğini de bildiğim gibi kalbim … kalbim … ah ! benim___sahipsizim vakti gelince gidilir gidilir ki, kalmaların da bir anlamı olsun … .......................................
gayet anlamı güzel ve açık bir şiir ve sürükleyici..
tekrar tekrar okuyacağım bir çalışma.. yüreğine sağlık...
biliyordum
geleceğini de bildiğim gibi
kalbim …
kalbim …
ah ! benim___sahipsizim
vakti gelince gidilir
gidilir ki,
kalmaların da bir anlamı olsun ...HERŞEYİN TADI FARKLIDIR..VEDALARINDA SEVDALARINDA....SAYGILAR...