(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZE HACET YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZE HACET YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecenin sen koktuğunu,sevginle tanıdım. Her hissimde sen oldun,yollarına adadım. Serin çağlayanlar misali,sana sevdalıyım. Yeter ki ıslak dudaklım;sensiz kalmayayım. Gerek yok ne süslü laflara,ne de bir heceye, Başına oturup düşünmeye,Aşk-ı bilmeceye..
belli ki yüreğinin en kuytu köşesinden gelmiş bu duygular o duyguyu veren yüreğe tebrikler....
Gecenin sen koktuğunu,sevginle tanıdım. Her hissimde sen oldun,yollarına adadım. Serin çağlayanlar misali,sana sevdalıyım. Yeter ki ıslak dudaklım;sensiz kalmayayım. Gerek yok ne süslü laflara,ne de bir heceye, Başına oturup düşünmeye,Aşk-ı bilmeceye...
Bu dolu şiire,benden bu duygular geldi.Naçizane şahsınıza Sevgili Jale Keskin. Sevgi ve Saygılarımla.
Bir başka oluyor geceler seninle Gören gözle tutan elle degen tenle Duygular coşmuşken....... ----------------Sn:JALE, duyguların daima sıcak diyarlardan sımsıcak şiirler getirmeye devam etsin.ESENLİKLERLE. ---------------AşkŞairi:Ferudun ERGAN------------
En çok söz yokluğunda söylenendir; sevdanın... yanındaysa sus düşer; dile ... ve gözleri gözlerine değer işte bu söz olur... mükemmel bir şiir kısa ve öz ... tebrikler ve selamlar... şiirle kal.
Söze ne hacet tabii ki. Görüyor duyuyorsun ve en önemlisi yaşıyorsun iç çekişlerinle hayatı her haliyle. yüreğine sağlık arkadaşım, cemrem. Sevgi yüklü saygılarımla.
güzel dizelerdi....