(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAÇİZ BİR KULUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAÇİZ BİR KULUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizlerin hızına yetişemiyorum. Ama geçte olsa sizlerin arasına katıtılabildiğim için de mutluyum. Duygularımızın aynası olan sizin gibi gençlerimiz var iken, eski bir öğretmen olarak artık yazmasam da olur ben. Şiiriniz çooook! şeyler anlatıp, yaşatıyordu.
Milletimiz, Vatanımız, Bayrağımız,Mehmetciğimiz sağ olsun! Yüreğiniz, beyniniz, diliniz, eliniz ve kaleminiz sağ olsun! Tebrik ederim. Sevği ve saygılarımla.
Gurbet diyarında susuz bir çölüm Sevdanın bağında dikensiz gülüm Şu koca cihanda naçiz bir kulum Yok kimseye sözüm ne olacak ki
Böyleymiş kaderim gülmedi bahtım Hiç kimseye daha olmadı ahtım Tahtadan bir sal''dır tacım ve tahtım Yok bir şeyde gözüm ne olacak ki
Kara toprak birgün canım alacak Bir gül gibi beden elbet solacak Ne var ki geriye benden kalacak Yüreğimde sızım ne olacak ki
Yakuti incindi bir tek söz ile Susturdu kalbini hep bile bile Elbet son bulacak çekilen çile Eğdiler bu yüzüm ne olacak ki ........eyvallah deyerli kardeşim ezeli ve ebedi olan dünyamız hoş ve güzel olsun inşaalah saygıve selam larımla alemlerin rabbine emanet ol...
Yakuti incindi bir tek söz ile Susturdu kalbini hep bile bile Elbet son bulacak çekilen çile Eğdiler bu yüzüm ne olacak ki + Harika üstadım gönlünüz dert görmesin hakikatten çok duygulandırdınız.
Eğdiler yüzümü ne olacak ki Allah yüzünü eğdirmesin inşallah En kalbi sevgilerin kabul oldu, bimukabele Hacer'cim, umarım iyisindir, ben de sizleri özledim ama, taşınma işleri sınavlar derken ancak fırsat bulabildim.
Yakuti incindi bir tek söz ile Susturdu kalbini hep bile bile Elbet son bulacak çekilen çile Eğdiler bu yüzüm ne olacak ki
Ah be sevgili kardeşim, bir değil onlarca sözle bile inciniyor da bu yürek, (can ise incitenler) kırk yamalı bohça yapıp, yine de yutuyorsun, susuyorsun ta ki bohça yama tutmayacak hale gelene dek. Sonrası mı? Ya amansız dert, ya kara toprak oluyor ne yazık ki. Ben kendi adıma bir nefeste kara toprak diliyorum her zaman. Yüreğine sağlık. Sabırla, esen kal.
Yakuti incindi bir tek söz ile Susturdu kalbini hep bile bile Elbet son bulacak çekilen çile Eğdiler bu yüzüm ne olacak ki
Final harika Allah uzun ömürler versin, gönül dostu Saygın yürek İnanın bu sitedeyim ,Sizin kadar yüreği yanık bir gönül dostuna raslamadım Çok içten, çok samimi, çokta duygusal yazıyorsunuz. Size Dertli Şaire dersem umarım bana kızmazsınız. Şiirlerinizin çoğu yüreğimizi dağlar cinsten Anlaşılan köz olmuş yüreğiniz Bitmesin hiç, hiç bitmesin Güzel yürek Yaşam sevinciniz İyiki varsınız, iyiki yazıyorsunuz Yüreklerimize adeta tercümansınız. Saygı ile efendim.
bu titiz emeğiniz ve gönül selinden meydana gelen veciz şiirleriniz nasıl tesir ediyor bana bir bilmenizi isterdim Yoksa dostlar yorumlarımızı iltifat sanacaklar ama gerçek çok leziz tad bırakıyor gönülde Kaleminiz daim olsun
Milletimiz, Vatanımız, Bayrağımız,Mehmetciğimiz sağ olsun! Yüreğiniz, beyniniz, diliniz, eliniz ve kaleminiz sağ olsun! Tebrik ederim. Sevği ve saygılarımla.