Cıvıtmanın moderni, yaşanıyor lüks diye, Kendine merhem bulan, sanıyor buluş diye! Toplanmışlar yüz-yüze, sur duvarı taş gibi! Allah rahmet eylesin! Yaşıyor: Ölü diye!.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cıvıtma! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cıvıtma! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cıvıtmanın moderni, yaşanıyor lüks diye, Kendine merhem bulan, sanıyor buluş diye! Toplanmışlar yüz-yüze, sur duvarı taş gibi! Allah rahmet eylesin! Yaşıyor: Ölü diye!.
kadiryeter Kadir Yeter. 22.11.2013- TRABZON.
Sitemli dizelerdi, değerli şairi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Cıvıtmak ve kıvırtmak. İkisinde de pek mahiriz. Üstümüze yok. Hemen hemen bütün dallarda bu iki türün şampiyonuyuz. Bir nevi gelenekselden kopup daldan dala konan şaşkın kumrulara benziyoruz. Sanatın, sporun,düşüncenin tamamında böyleyiz. Şiir de edebiyatta geçmişimize sövmeyince başarılı saymazlar. Nobel vermezler. O yüzden de modadır ceddimizi aşağılamak. Dönmelerin de desteğiyle yarış haline bile dönüşmüştür. Kalemine sağlık Kadir Hocam. Selam ve saygılarımla.
Evet, cıvıtma moda oldu, hakkımızdan hayırlısı olsun bakalım bundan böyle daha ne çeşit cıvıtmalara maruz kalacağız... Çokça manidar bir dörtlük okudum kaleminizden Kadir Bey.. Teşekkürler, selam ve saygılar...
Güneri Yıldız tarafından 11/22/2013 8:06:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Cıvıtmanın moderni, yaşanıyor lüks diye,
Kendine merhem bulan, sanıyor buluş diye!
Toplanmışlar yüz-yüze, sur duvarı taş gibi!
Allah rahmet eylesin! Yaşıyor: Ölü diye!.
kadiryeter Kadir Yeter.
22.11.2013- TRABZON.
Sitemli dizelerdi, değerli şairi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.