derdiniz ne kasım yüzlü serçeler ser oldunuz sır oldunuz mahzun bakar demir yelekli pencereler
saçları kumrala yandı sabahların bir sızı ki ufunetli, sardı huzur dallarını
duvarlarda gümüş taraklı atlar keşke uçup gidebilseydi gölgeler ferman buyurdu felek, doğarken öldüm asma bıyığından hüzün, sardı dört yanı elem keşke çığlığı keskin bir borazan olsaydı dil dağları aşıp gidebilseydi söz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERÇELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERÇELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kırık bir tebessüm yaralı bir tomurcuk öksüz bir ağaç… yığılır omuzlarıma el verdiğim dağlar her yer gurbet her yer karanlık tünel.
Ve ben; hasretlerin can yakan ağına düşmüş vuslatı bekliyorum :( duygularına usta kalemine sağlık sevgili şairem yürek telime dokunan çok güzel dizeler tebrik ediyor başarılarının devamını kalben diliyorum sevgimle.
Harika güzeldi şair. Ah o serçeler yok mu çok yanar yüreğim zaman zaman düşünürüm de... Bırakıp gitmezler gitmeye kıyamazlar da kalırlar yurtlarında. Kış mevsimi acıdır bu nedenle acıtır içimi benim de... Ne diyebilirim ki hüzün buram buram kokusuyla sardı götürdü beni , ta eskilere , kayıp zamanlara kadar ... Kutlamalıyım o halde bu şiiri yazan yüreği ve kalemi ... Saygılarla.
kalemin yürek sesini dizelere yansıtmış...o güzel yüreğin daima sevgi ile dolu kalsın arkadaşım
yürekten kutluyorum
selam ve sevgiler dost yürek