Koskoca bir yalandı sevdim deyişim zaten Üzülürsün diyeydi zamanı ertelemem Önce alışman lazım, ayrılık fikri benden Acele et diye de kat’iyyen üstelemem Unutmak kolay aslen sevenlere nispeten İğne yurdusu kadar boşluğun dolar hemen
Dedim ya hiç sevmedim ne huyunu ne seni Yolcu yolunda gerek her şey buraya kadar Kalbini de ferah tut sen merak etme beni Herkes bulur nasılsa gönlüne denk bir ayar Hasrete de gelemem aşkla yakmam bu teni Bir yıkılacak olsam kim tutar şu bedeni
Mangal yürekli olmak lazımdı bunun için Ömrünü sermek hani sevdiğine amade Mizacıma ters ise umut etmek de niçin Hiç kimseyi sevemem kalbim hep boş ve sâde İyi gelir demiştim belki birazcık telkin Yalnızlığın evinde ürperdiğimde ilkin.
Ama hepsi bu kadar taş yürekli biriyim Tahammül sınırımsa eksilerde bir yerde Benden sana yâr olmaz, bakma bir tek diriyim Zorluğa da gelemem hep kaçmak var ya serde O yüzden diyemem ki ben sözümün eriyim Ne de olsa gitmekte bir adım ileriyim
Benden razı olmanı dilemek büyük ayıp Helallik istemeye yüzüm yok biliyorum İki sözün hatrına gururu hiçe sayıp Yine de bile bile kapına geliyorum Sükut ile beklerken umarım kaçmam cayıp İnsafına kaldım ya her saniyem bir kayıp
Nazende yüreğinin nabız atışlarını Hüzünlü şarkılarda gözünün dolduğunu Atiyle hasb-i halde hayal kuruşlarını Gitmekten söz edince çehrenin solduğunu Başımızda pır dönen albotros kuşlarını Bir çırpıda unuttum mahzun bakışlarını.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YALAN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YALAN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dedim ya hiç sevmedim ne huyunu ne seni Yolcu yolunda gerek her şey buraya kadar Kalbini de ferah tut sen merak etme beni Herkes bulur nasılsa gönlüne denk bir ayar Hasrete de gelemem aşkla yakmam bu teni Bir yıkılacak olsam kim tutar şu bedeni...
BENİM GÜNÜMÜN ŞİİRİ CANDAN TEBRİK EDİYORUM,HATIR BELALARI İÇİN NE ACILAR ÇEKEN YÜREKLER VAR .BAŞARILARIN DAİM OLSUN CANIM SEVGİMLE.
gelmeyenvuslat tarafından 11/15/2013 1:10:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Neler yalan degil, yalan olmaya mahkum degil. Hem ben kafayi taktim dunden beri bu igne deligine. Demek ki o kadarcik bunca emeklerin, sevgilerin bosluklari doldurmasi. Tuh ki vay emeklerimize Arkadasim :) Cok guzel bir siir, yuregin emegiydi. Kutladim seni. Sevgimle.
Seven yürek sesinin yalanları ne güzel dile gelmiş dizelerde sitemleriyle...Farklı yazılmış bir şiirdi beğeni ile okundu efendim yürek sesinize hüzün değmesin çok sevgilerimle şairem...
Mangal yürekli olmak lazımdı bunun için Ömrünü sermek hani sevdiğine amade Mizacıma ters ise umut etmek de niçin Hiç kimseyi sevemem kalbim hep boş ve sâde İyi gelir demiştim belki birazcık telkin Yalnızlığın evinde ürperdiğimde ilkin.
Dedim ya hiç sevmedim ne huyunu ne seni
Yolcu yolunda gerek her şey buraya kadar
Kalbini de ferah tut sen merak etme beni
Herkes bulur nasılsa gönlüne denk bir ayar
Hasrete de gelemem aşkla yakmam bu teni
Bir yıkılacak olsam kim tutar şu bedeni...
BENİM GÜNÜMÜN ŞİİRİ CANDAN TEBRİK EDİYORUM,HATIR BELALARI İÇİN NE ACILAR ÇEKEN YÜREKLER VAR .BAŞARILARIN DAİM OLSUN CANIM SEVGİMLE.
gelmeyenvuslat tarafından 11/15/2013 1:10:18 AM zamanında düzenlenmiştir.