Beklenmedik konuktu boğazımdaki yumru Yutkunsam da yerinden dirhem kımıldamıyor Figan eyleyen bendim onunsa tuzu kuru Kulağıma bir umut dahi fısıldamıyor
Yüreğimin buzları çözülünce sandım ki Daha bir ballanacak her çekişimde nefes Vicdanımın sesinde öyle bir dağlandım ki Dar geldi ciğerime bağrımı saran kafes
Bir hayırlı duaya ihtiyacım var iken Her köşem bin ah ile dolup taşmak üzere Ne fayda boşalsa da gözümden sulu sepken Hayatın cilvesiyle olan olmuş bir kere
Yaşamla mücadele etmeye hal mi kaldı Ölmek kolay olsaydı şuracıkta ölseydim İstediğin ne ise söyle zaman azaldı Varlığım eziyetse, bunu ben de bilseydim.
Merhamet bağlarından ikram edilmemişse Nerden bileceğim ki acıma duygusunu Yüreğime bir parça şefkat ekilmemişse Tahmin etmek zor değil bu filmin kurgusunu
Aklım yerinde değil can desem benim değil Gecenin adı var da gündüzüm de karardı O lahza eğilirdim denseydi şurda eğil Küslüğün çetelesi mizanda hep zarardı…...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_ZARAR_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_ZARAR_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç haberim olmadı ... Büyük geçmiş olsun baktım şimdi Marmara Ereğli'si açıkları 2,5 civarı ama yüzeyde olduğu için çok hissetmişsinizdir. Çok geçmiş olsun.
Dikkat edin kendinize bir de çanta yapın olur mu, acil durum için .
yok iyiyim iyiyim, sadece sabah deprem oldu üstüste iki kere bayağı salladı uzun da sürdü, korktuk biraz da 5. katta olmamızdan evham yaptık. ama çok şükür iyiyiz. umarım sen de iyisindir. çok sağol..
Yaşamla mücadele etmeye hal mi kaldı Ölmek kolay olsa da şuracıkta ölseydim İstediğin ne ise söyle zaman azaldı Varlığım eziyetse, bunu ben de bilseydim.
NE GÜZEL DEMİŞ ŞİİRLER GİDECEĞİ ADRESİ BİLİR DİYENLER. İNCEDEN GÖNDERMELER HAKLI SIZILAR TEBRİKLER YETKİN KALEMİNE DUYGULARINA SEN HEP YAZ BAŞARILARIN DAİM OLSUN CANIM SEVGİMLE.
Bence de zararli, gonul gozunu kor edip perdeliyor.. Sevdiklerinle hep varol emi Arkadasim. Siirin ozu , sozu ve anlatimi cok guzeldi.. Gonulden kutluyorum seni, siiri.. Sevgimle..
Beklemediği bir anda aşkından sille yiyen bir yüreğin içine düştüğü çıkmazı ne güzel dile getirmişsiniz şiirde dost kalem İnsan ya sever yada sevmez. Bunun merhametle bir ilgisi yok. Merhameten gösterilen sıcaklık devamlı olmaz. olsa da ısıtmaz Hoşça kal
Ben açarım msng ı konuşuruz. İçim dertlendi okuyunca şiirini şimdi eski tarih ama ne bileyim işte ...
Kendine iyi bak
Sevgi ve dua ile...