Zihnimde milyonlarca ertelenmiş düşünce Alâkasız tavrımdan usanmıştı zannımca Ayağımın ucuna apar topar düşünce İdrake vardığımda vakit geçti kanımca.
Hangisinden başlayıp bir çıkar yol bulayım Hepsinden aynı anda netice beklenirse Kaç parçaya ayrılıp kaçında kaybolayım Ömür yetmez ki buna yenisi eklenirse
Yanlışa sapmış diye etrafta bir söylenti Kimlerin, kaç kişinin ağzında sakız oldum Benim gıybet bildiğim onlara bir eylenti Ve daha nice nice eksik yanımı buldum
Ne ahenk kaldı bende ne de çevreye uyum Dumanaltı bir sahne gözümdeki manzara Halimi gören olsa hemen kazılır kuyum Bir güzel yatırıp da, gömerler de kazara
Sadece kendimdeydim arada gerilsem de Açılıp saçılmadım her şey kararındaydı En güzel yoldan geçtim daima yerilsem de Hayat gailesinden aklım hep yarındaydı……
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_SÖYLENTİ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_SÖYLENTİ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sadece kendimdeydim arada gerilsem de Açılıp saçılmadım her şey kararındaydı En güzel yoldan geçtim daima yerilsem de Hayat gailesinden aklım hep yarındaydı……
ÖNCE İNSAN KENDİNE İNANSIN YÜREĞİ HUZURLU OLSUN GERİSİ LAF EL DİLİNE BAĞ OLMUYOR ,ÇOK ANLAMLI ÇOK GÜZE HER DAİM OLDUĞU GİBİ İNŞ YAKIŞTIĞI YERDE GÖRÜRÜZ BAŞARILARIN BİTİMSİZ OLSUN CANIM BU ARADA İLHAM PINARLARIN HEP BÖYLE COŞKUN AKSIN MAŞALLAHH.SEVGİLERİMLE.
anlışa sapmış gibi etrafta bir söylenti Kimlerin, kaç kişinin ağzında sakız oldum Benim gıybet bildiğim onlara bir eylenti Ve daha nice nice eksik yanımı buldum
Biz seni biliriz Necla'm boş ver ölü eti çiğneyenlere...... Kalemin çağlamış yine..... Kutlarım.....Sevgilerimle.......
saygıyla.