(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERDENGEÇTİ (2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERDENGEÇTİ (2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdiye kadar okuduğum en güzel on kasım şiiriydi. Çok anlamlı ve çok akıcı harika bir şiir. Sizi ayakta alkışlıyor, saygılar sunuyorum. İnşallah her yıl On Kasım'da yeni bir Osman Yüksel Serdengeçti'yi anma şiirinizi okumak dileğiyle. En güzel şiirler sizin olsun saygıdeğer hocam.
Akseki’de hayat buldu Toroslarda açan güldü Gâyesizlik ona züldü Dava için yârdan geçti.
Bir emsali eşi yoktu Boş sözlere karnı toktu Çile dersen çoktan çoktu Aksekili pîrden geçti.
Hayatında neş’e azdı Kader ona çile yazdı Dert ve belâ ona sazdı Yolu daim Bir’den geçti.
Kravatı bele taktı Temelsize şamar çaktı Milletin gönlüne aktı Meclis adlı yerden geçti.
Dönük idi yönü Hakk’a Dergisiydi ona tekke Kalemiyle çaktı sikke Silinmez iz Serdengeçti.
Türk-İslâm’dı tek dâvâsı Yok idi hiç boş hevâsı İki İsmet’ti belâsı Zürriyetten hürden geçti.
Davasıydı başa belâ Düzene hiç çekmez cilâ Mahkemeler verdi selâ Kalem kırdı dârdan geçti.
Mahvedilen nesil için Yaşlar döktü için için Sorguladı; nasıl, niçin? Dünyalıktan, kârdan geçti.
Ayasofya diye diye Kalem vurdu türediye Fatih’inden bir hediye Mâbed dedi nârdan geçti.
Millet için hep ağladı Ciğerlerini dağladı Ömrü boyunca çağladı Gözlerinde ferden geçti.
Hakk’tan aldı ilhamını Haykırdı Hakk kelâmını Asra verdi selâmını Nice engel surdan geçti.
Osman Zeki Yüksel adı Yirminci yüz yıl Kürşad’ı Ne zor tanır ne de kadı Hür yaşadı Serdengeçti.
Tam on kasım seksen üçte Buluştular ruhlar göçte Mücahitler dışta, içte Kol kolaydı Serdengeçti.
Gelmiş idi on yedide Hep yaşadı zor vadide Altmış altı yaş dedi de Hakk’a göçtü Serdengeçti.
İslâm en yüce sevdası Dertlerinin tek devası Bizden diler tek sefası Bir Fâtihâ Serdengeçti.
muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 29.10.2013 – DENİZLİ.
Allah rahmet eylesin, bu büyük bilgeler her zaman aranıyor şimdi daha çok ihtiyacımız var hak hukuk arayan millet devlet diyen Türk ve islam uğruna canını veren yiğitlerimize kutluyorum değerli şair arkadaşımın bu güzel dizelerini puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Birbiriyle bağlantılı iki güzel şiirinizi de okumak çok güzeldi hocam. Allah mekanını cennet etsin.Ne güzel kişileri ardından hayırla yad etmek ne mutlu buradan bu güzellikleri urbasına koyup göçenlere ve usta kalemlerde ölümsüzleşenlere ..KUTLARIM HOCAM
Gönüllerde yaşayanlar için kalemimizden dökülenler inşaallah bir fatihaya sebep olur sevgili kardeşim. Sıhhat ve selâmet diliyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Hocam yüreğinizi,kaleminizi kutlarım.. Allah razı olsun.. Rahmetli Osman Yüksel Serdengeçti'yi vefatının yıldönümünde kendisini minnet ve şükran hisleriyle yad ediyoruz. Mekanı cennet olsun.. Serdengeçti gönüllülere selam olsun..
Bir neslin temsilcisi ve aynı zamanda nesillerin uyarıcısı olan gönlü yüce şahsiyet için kalemimizi oynatmak boynumuza borç idi ve onu gerçekleştirmeye çalıştık. Keşke her abide şahsiyet için böyle bir hizmet yapabilseydik. Teşekkür ediyorum Osman Bey Kardeşim. Sıhhat ve selâmet diliyorum.
Onun şiirleriyle yetiştik.Allah ondan razı olsun.mekanı cennet olsun.yazdıklarınızı fazlasıyla hak elden bir fikir devi.Allah sizdende razı olsun muhterem Hocam.vefalı yüreğiniz dert görmesin.usta kaleminiz daim olsun.
Millî ve dînî hassasiyetleri olan insanlarımızı unutmamak ve yeni nesillere de aktarabilmek adına acizane bir çalışma yapma ihtiyacından doğan bu dizeleri bir üstadımın takdir etmesi beni son derece memnun etti. Kalbî teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum. Sıhhatiniz daim, ömrünüz bereketli ola..