(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERDENGEÇTİ (1) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERDENGEÇTİ (1) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mekanın cennet olsun, Ayasofya Davasının yılmaz savunucusu. Hocam siz de var olun. Çok çok yakışıklı bir şiir olmuş. Sayfanız tam 24 ayar. Sizi okumak gerçekten büyük ayrıcalık. Bize bu fırsatı verdiğiniz için çok çok teşekkür ediyor, saygılar sunuyorum.
Allah mekanını cennet etsin inşallah kendisini yakından gördüm Almanya da .Mükmmel kalemi kadar gür bir sesi vardı iyi bir dava insanı idi biz ondan razı olduk Allah ta razı olsun inşallah. Kutlarım Hocam kalemin daim olsun selamlar
dost bir yürek acısıdır onların herbiri gün geçtikçe büyürler Allahtan gani gani rahmet diler mekanlarının cennet olmasını niyaz ederim...bir gönül ne denli güzelse vefası da o denli artar bu şiiri yazan dostu alnından öper sevgi ve saygılarımı sunarım Allah yar ve yardımcımız olsun kal esenlik içinde...
Memlekette hizmet aşkı ile yanan ender şahsiyetlerden olan Serdengeçti için kalem oynatmak "milletimi seviyorum" diyenler için bir boyun borcudur diye düşünüyorum Kadri Beyciğim. İnşaallah makbule geçer..
Üstadım öncelikle Mekanı cennet olsun Osman Yüksel SERDENGEÇTİ'nin bu ülkenin yetiştirdiği mümtaz şahsiyetlerden biriydi sizinde vefalı yüreginiz var olsun Allah kaleminize zeval vermesin canı gönülden selamlarım yazan ve yazdıran yüreği sayğılar
İyi atlara binip gidenlerin ardından onların izini sürebilmek de bir mes'uliyet gerektiriyor Osman Bey Kardeşim. Mes'uliyetini bilen ve gereği gibi hareket edenlerden oluruz inşaallah. Sıhhat ve selâmet diliyorum.
Mustafa Bey Hocam vefalı yüreğine kalemine sağlık,Ülkemizin çile erleri Serdengeçtilerin ve Osman Serdengeçti merhumun ruhu şad mekanı cennet olsun. Değerli ağabeyim Allah sizden de razı olsun sağlık selametler diliyorum.
Hülvani Bey Kardeşim, Üzerimize düşeni yapmak gerek. Kalem tutanların boynunun borcudur milletine hizmet edenleri hatırlamak. Hatırlamaya ve hatırlatmaya çalışıyoruz. Merhum Serdengeçti'nin ruhunu şad etmek için fatihalara sebep olmuşuzdur inşaallah.
Mustafa hocam, Yunus gibi düşünürler değil midir bizlere moral aşılayan, yaşama olumlu bakmamıza yardımcı olan? Yazıyı da çok duygulanarak okudum. Elleriniz dert görmesin, çok sağ olun. Emeğiniz için tebriklerimi arz ederim. Saygı ve selâmlarımla..
Türkiye'nin ender yetiştirdiği değerlerden olan üstat SERDENGEÇTİ' yi rahmetle anıyorum,mekanı cennet olsun. onu bu günde unutmayan ve böylesine üstada yakışır bir eserle yadeden vefakar dosta ve nice vefalı dostlara selam olsun...saygılar sunuyorum...HŞT
"Hatırlayın ki hatırlanasınız!" Serdengeçti gibi bir büyük mefkûre adamını hatırlamak ve hatırlatmak, kalem tutan ellerin bir borcudur diye düşünüyorum. İnşaallah devam ettirebiliriz bu güzel davranışı ve bizler de hatırlananlardan oluruz.
Muhterem Ağabeyim,
Sıhhat ve selâmet diliyor, muhabbetle selâmlıyorum.