Bir ömür yetmezdi seni sevmeye bende ömürsüz sevdim ...
*** Senin için çekilen çileler helal olsun canına
*
Dinler mi yasağı gönül, Denize bağırsan duyar mı seni... Gönül bu DAĞA benzer, sen ona seslenirsin O sana yankılanır ...
*
Önce yudum yudum içtik birbirimizi sonra; sonrası malum s u s t u k ...
*
sen sol yanımda dur ben sana neler yazarım aklın şaşar ..)
* Umut aşkta tükenen en zor şeydir ama aşkı bitiren tek şeydir... *
AŞK Kudretiyle kar tanelerini bir birine değdirmeden toprağın yüreğine emdirenin adı...
*
Kaybedilen bir aşkın gölgesine sığınmak çaresizliğin en büyük göstergesi...
*
Yine sabah oldu yokluğunu kucaklarken yüreğime hapsettiğim seninle ısınmaya çalışıyorum...
* Hayatınızın ortasına bir ses düşmeli ’ kimseye ezdirmem seni diyen ’
Duyarsanız soluğunuzla sarın onu...
* Gün gelecek griye boyanmış benli günlerine ağlayacaksın ve iki damla akacak gözlerinden biri dur diyemediğin için karışacak toprağa biri yalnızlığına can suyu olacak...
* Sende beni özlediysen bir ara Çıkmazlara girdi kalbim bu ara
*
İnsan en çokta hayallerinden vurulur...
*
Sen giderken ben seni gözünden öpmemiştim Düşün bir kez sevgilim bunu hak etmemiştim
*
Çok özledim, akıttığım her damla gözyaşı yüreğine batsın...
*
Sen işte sen denize düşürüp arayıp bulamadığım inci tanesindeki kaderimsin, Şşş şimdi sus sakın bir şey söyleme nasıl olsa yarın yine seveceğim seni...
*
Dudaklarında açan bir gül nidasıyla kokluyorum avuçlarıma düşen satırlarını, belkide bu yüzdendir burnumun direği sızlıyor her andığımda adını.
*
Keşke şimdi yanımda olsaydı da yağmuryağmur ıslansaydık diyeceğiniz birisi olmalı hayatta...
Nemlenmiş duvarlardan geçerken hayallerim bir ömrün hikayesini yazıyorum, sensiz kalan bu hayat yaşanır mı söyle? Boynu bükük yapayalnız soğuk bir evin boş odalarında... ***
Nefret etmek yer bitirir dedim
-güzeldir, samimidir, gerçektir hiçlik kötüdür, yalancıdır, usulsüzdür, yol yordam bilmez dedi
Çıkmışsa ağzından ’ SENİ SEVİYORUM ’ cümlesi o anda intihar eder ’ AYRILIK ’ kelimesi...
***
Tutunsaydın sana uzanan ellerimden ne sen düşerdin yüreğimden, ne ben ölürdüm gidişinden.
*** biliyor musun burnumun direği sızladı gözlerim doldu içim çekildi içimden parça parça olmuyor ki YOKLUĞUNDA içim bile kalmıyor parçalanacak...
*** Kaybedilen bir aşkın gölgesine sığınmak çaresizliğin en büyük göstergesi...
***
Ağlayan gözlerini güldürecek anılar bıraktım yüreğine...
***
Bir avuç dolusu papatya falı baksan ne çıkar, o seni gerçekte sevmiyorsa
***
Umudu kırık hayallerim şerit halinde geçerken gözümden Sabahın ilk ışıklarında uçurdum düşlerimi... ***
Rüyalarımın kadını ol diye değil duam ol diye sevdim seni, yüreğini yüreğime helal bilmişken senden başkasına perde eyledim gözlerimi...
***
Gözlerin kurşundu yüreğime delip geçen her baktığımda Sözlerinse sığındığım Tek Liman …
***
Gönül hanemde her duygu mevcut olsa da yegane saltanatı hüzündür...
***
Can yanıklarımı bile seviyorum sebebi sen olunca...
***
Vedalar acıtmasın diye vedasız bırakıyorum seni...
*** Giden sen ! Benden uzakmışsın ezelden..bilmiyordum.
***
Ne güzel oturduk hep el ele diz dize Sürgün yedik sevdadan ya da geldik biz göze
*** Gündüzler akıp gitti geceler kaldı bize Şiirler yarım kaldı hayrolsun ikimize
***
Tüm haklarım sende saklı kalsın unutma ki nazar gibi değdin bana...
***
Kör bakıyorsan dünyaya gökyüzünün renk değiştirmesinden sanane ha mavi ha siyah özündeki büyüklüğü değiştirir mi?
*** Şayet gün gelirde ararsa ellerin ellerimi, gözlerin uzaklara dalıpta anarsa adımı hiç beklemeden ara vuslat için yanan bir gönül daha var uzaklarda sakın unutma...
*** Bir mutluluk ışığı görürsen uzaklarda tutun kanadı kırık kuşlara göç etsin hayallerin ucunda ölüm olsa da
*** Özlediğim biri var çok uzaklarda ne vuslat ne ayrılık ortada bir yerdeyim işte sebepsiz beklediğim bir sen varsın içimde...
***
Bir yığın kalp kırıkları karıştırıp yağmurlara damla damla akıtmışken gözlerim, sen hala kapamıyorsun çarpıp çıkılan kapıları bekleme artık bekleme dönmeyeceğim geri...
*** Sen gideli sene devrildi üstümüzden, şimdilerde dolanıyorum boşluğumda
***
Yüzümde yorgunluğun izleri yüreğimde sensizliğin ağrısı ve zamana inat dik durma çabası varsa hala içimde bu senin gittiğin yollardan gelmeni beklediğimdendir...
***
Ben seni anı’m ol diye sevmedim her anım ol diye sevdim..
***
Ben sana umut verip umutlarını kırmak istemiyorum belki ondandır susmalarım..
Eğer kalbinden ayırmazsan beni Ömrümün ellerinde taşırım seni
*** Sevmeyi bilmiyorsan eğer yeltenmeyeceksin bu işe girmeyeceksin yüreği küçük sevdası büyük olanın hayatına bedeli ağırdır sevmenin tek başına ya seveceksin ADAM gibi ya çekip gideceksin korkak gibi...
***
Gün gelir söylediğin ’ iyi ki varsın’ larda unutursun kendini giderken...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rasim Yılmaz Sözleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rasim Yılmaz Sözleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.