Hayâtın iki yüzü; geceyle gündüz gibi, İç-içe geçivermiş, atkı- çözgülü gibi, Ne dibi görünüyor, gökyüzü sisli gibi, Süt içinde zerreler, hayâtın yağı gibi.
Sultan Yürük’e teşekkürler. .edebiyatdefteri.com/siir/77399/cikar-mi-dersin?.html
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYATIN YAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYATIN YAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayâtın iki yüzü; geceyle gündüz gibi, İç-içe geçivermiş, atkı- çözgülü gibi, Ne dibi görünüyor, gökyüzü sisli gibi, Süt içinde zerreler, hayâtın yağı gibi.
Çok manalı ve çarpıcı dizeler. Süt içinde zerreler; evet evren içinde zerrelerden bir zerre içindeyiz. Ve de büyük sanıyoruz gözlerimizin aldandığı için.
Nereye bakarsak ancak göz alanımızı görebiliyoruz. Başımızı çevirmek gerek, gerçek boyutu görebilmek için.
Bu konuda neler yazdırdı dizeleriniz. Daha da uzar sanırım yazdıkça.
Başarılarınızın devamını diliyorum. Saygımla selamlar... Sultan Yürük
Hayâtın iki yüzü; geceyle gündüz gibi, İç-içe geçivermiş, atkı- çözgülü gibi, Ne dibi görünüyor, gökyüzü sisli gibi, Süt içinde zerreler, hayâtın yağı gibi.
Hayat yumağını açabilmek umuduyla.Kutlarım.RABATLI-ARTVİN
RABATLI tarafından 1/4/2008 12:09:21 PM zamanında düzenlenmiştir.