Kaç kez ölür bir insan ölse döner mi geri Hadi döndü diyelim kalmaya var mı yeri Çıkılan o kapıdan tekrar girmek içeri Herkesin harcı değil bunu bilir söylerim.
Kısmen uzak durmaya çaba sarfetsem de ben Münakaşa bitmeden özlediğim yine sen Cüretimi bağışla deyip her şeye rağmen Kaşlarını çatarsan vakitsizce neylerim
Ve ne dersem diyeyim ikna olmayacaksan Kalmış gibi yapsan da asla kalmayacaksan Mesela yüreğimden hiç asılmayacaksan İçimdeki hisleri o dem ağıt eylerim
Kırgın değilim derken bile yüzün asıksa Peşinden de temkine, görüşlerin açıksa Gönül razı olur mu kaçış yolun açıksa Yine de bile bile halden umut eylerim
Diken üstünde sevgi bilmem ki nasıl olur Ve bilmem ki bu soru sana nasıl sorulur İnşallah o da olur, sular bir gün durulur Makber yerim olmadan sığındığım koylarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_DİKEN ÜSTÜNDE SEVGİ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_DİKEN ÜSTÜNDE SEVGİ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diken üstünde sevgi bilmem ki nasıl olur Ve bilmem ki bu soru sana nasıl sorulur İnşallah o da olur, sular bir gün durulur Makber yerim olmadan sığındığım koylarım.
Evet çok akıcıydı ve çok hoştu şiir...Ellerinize yüreğinize sağlık selam ve saygılarımla..
Diken üstünde sevgi bilmem ki nasıl olur Ve bilmem ki bu soru sana nasıl sorulur İnşallah o da olur, sular bir gün durulur Makber yerim olmadan sığındığım koylarım.
gönül başka yerde ise gelsede gelmesede farketmez hatta gelmese geri daha iyi hiç olmazsa yürekte öldürürüz her gün ölmekten korkmaktan iyidir
Kaç kez ölür bir insan ölse döner mi geri Hadi döndü diyelim kalmaya var mı yeri Çıkılan o kapıdan tekrar girmek içeri Herkesin harcı değil bunu bilir söylerim. ...
sular seller gibiydi çok beğenerek okudum kutluyorum bu güzellik için var olun nice şiirlere
Ve bilmem ki bu soru sana nasıl sorulur
İnşallah o da olur, sular bir gün durulur
Makber yerim olmadan sığındığım koylarım.
Evet çok akıcıydı ve çok hoştu şiir...Ellerinize yüreğinize sağlık selam ve saygılarımla..