Ben yüreği uzaklarda bir kadınım, Bileti doğmadan önce kesilmiş tüm acılarımın, Valizler dolusu kat kat olmuş ayrılıklarım. Yüreğimde bitmek bilmeyen umuda dair özlem sancıları, Ve yaşamın kirlilikleri içinde boğulmuş bir beden...
Hiç olmadığım kadar suskunum... her susuşum; Derin bir çığlık yaşam ağrısı asılmış boynuma, Belki bu dünyaya küskünüm Bir tutam gülümsemeyi bile, Gamzelerimden çalan insanlara Kırgınım...
Oysa hayatı bir kelebeğin sessizliğinde, usul usul yaşamak isterdim acılar üzerime üzerime koca bir gürültü gibi gelmeseydi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜKUT-U VAVEYLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜKUT-U VAVEYLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne ummuş da ne bulmuşum şu yalan dünyadan misali hatıralarla dolu ömrümüz ve yarınlara sakladığımız o güzel hayaller bir garip... Güzel bir seslenişti, tebrik ederim...
Güzel anlatımdı beğeni ile okudum hazaldım Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin susmasın _______________________________________________Saygılar selamlar
Hiç olmadığım kadar suskunum... her susuşum; Derin bir çığlık yaşam ağrısı asılmış boynuma, Belki bu dünyaya küskünüm Bir tutam gülümsemeyi bile, Gamzelerimden çalan insanlara Kırgınım...
Oysa hayatı bir kelebeğin sessizliğinde, usul usul yaşamak isterdim acılar üzerime üzerime koca bir gürültü gibi gelmeseydi...
Harika dizeleri çok beğendim kaleminiz,yüreğinize sağlık selamlar........
Bizi bize bıraksalar, bizi kendimize bıraksalar öyle güzel yaşayacağız ki, ne yazıkki mümkün olmuyor. Hüzün yüklü şiiriniz çok güzeldi. Tebriklerimle, Saygılar.
Oysa hayatı bir kelebeğin sessizliğinde, usul usul yaşamak isterdim acılar üzerime üzerime koca bir gürültü gibi gelmeseydi... evet şaire hanım keşkelerle dolu yaşamın ince çizgisinde dönüpte geriye bakılamıyor. yapılan hatada olsa.iyide olsa telefisi bazen çok zor oluyor bazense hiç olmuyor. yaşam herkese kalitesini aynı sunmuyor. dilerim allahtan keşkelerin az yaşandığı bir dünyada dilediğiniz gibi yaşama umudu ile.. tbrkler efendim. yine güzel bir şiirini okudum.kutlarım..
Acısız bir hayat hoş olur muydu...
İnsan heyecan arar.
Her istediği olursa hayatın tadı tuzu da giderdi sanki...
Aşırı olmamak koşuluyla yaşam mücadele ettikçe kıymetlidir bence...
Güzel şiir için kutluyorum.