Ne indirmek istedim gökyüzünde ki ayı Nede ulaşılmaz kaf dağında ki sevdayı Ben sadece sevdim bende ki seni Bazen korkuyorum Ya kaybedersem sende ki beni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya kaybedersem kendimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya kaybedersem kendimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne indirmek istedim gökyüzünde ki ayı Nede ulaşılmaz kaf dağında ki sevdayı Ben sadece sevdim bende ki seni Bazen korkuyorum Ya kaybedersem sende ki beni…
KUTLU/YORUM...
SAYFALARCA OLMUŞ EFENDİM DAHA NE OLACAKTI, SAYGIMLA HOCAM..
Harika dizelerdi.kısa ama anlamı bol olan bir şiirdi.bu şiiri gerçek sevda üstüne yazmışsın.şiirin mısraları aşk ve sevgi kokuyor.insan aşkı sadece yaşıyor. Yalnızca hissediyor insan, yaşıyor. Kelimeler eksik, kelimeler yaralı. Kelimeler cılız.kalıyor.Taşımıyor, anlatmıyor, tanımlamıyor bu duyguyu. Ben ce de. Çok başka bir şey. Sevginin ortasında, derin acılar hisseder mi insan? Aydınlık gülümsemelerin içine, hüznü yerleştirir mi durup dururken? Gözlerine buğu, diline sitem, yüreğine burukluk, çöreklenir kalır mı asırlarca.evet kalır.çünkü zamanında gerçek aşkı yaşamamışsa,daima gönlü o na hasret kalmışsa yaşar.
YETMEZ MI? Ask seni harab etmez mi? Takatini tüketmez mi? Sendeki ates bitmez mi? Yetmez mi gönül, yetmez mi?
Askina yoktur enzade, Aklini aldi o taze, Aleme oldun kepaze, Yetmez mi gönül, yetmez mi?
Yar yoluna baktirdigin, Uykusuz biraktirdigin, Ask yüzünden çektirdigin, Yetmez mi gönül, yetmez mi?
Hangi derdimi sayayim? Aska nasil dayanayim? Yandim, daha mi yanayim? Yetmez mi gönül, yetmez mi?
Gögsümde tikanir sesim, Yok yasama hevesim; Ben bir dermansiz bikesim. Yetmez mi gönül, yetmez mi?
Muhteşem. Az öz ve anlatılmak istenen sonsuz Şair çok sevdiği cananın yüreğindeki yerini kaybetmekten çok korkuyor Çünkü hayat kaynağını kaybetmek istemiyor hoşça kal hocam iyi akşamlar
yeterince söyleyecek şeyi olan
çok güzeldi
tebrikler ediyorum
nice şiirlere üstadım
saygılar...