(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREK TUTULMASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREK TUTULMASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
başım dönüyor, kanım kıpırdıyor, ah acı çekmiş kadınlığım, ah zavallı kalbim, bir devrimi yaşar gibiydi
Tebrikler şairem, enfesti ismi gibi. Yürek tutlmasıda ay tutulması kadar kötü, kanımca zira güneşi göremeyen yeryüzü, karanlığa mahkumdur. Yüreğinin kıpırdamasına sebep olanıda görememek bir nevi karanlığa mahkum olmaktır.
Hayranlıklarımı bırakıyorum şiire ve şairine, Nazar boncuğu eşliğinde. Kalemin baki olsun sevgili şairem.
yüreğimi elleriyle tutup yüreğine koydu.... Rüzgarın kanatlarına binip gökyüzüne uçtuk...
başım dönüyor, kanım kıpırdıyor, ah acı çekmiş kadınlığım, ah zavallı kalbim, bir devrimi yaşar gibiydi
merhabalar genç öğretmenim; öncelikle aramıza hoş geldiniz..anlamlı ve güzel dizelerdi..ve maharetle yansıtılmış okuyucuya..her günününüzün bayram tadında ve güzelliğinde geçmesi dileğimle..kutluyorum emeği ve yüreği..selam ve saygımla.
mis gibi havanın oksijenini içine çekerek Düşündüğünün güzelliği yansıyordu yeşil gözlerine Gecenin gök yıldızların ışıklarına bakarak Dudaklarında çocuk tebessüm gibi Sevgisi yıllanmış şarabım tadı gibi akıyordu dudağından ta kalbine
yüreğini aldı yüreğine turnanın sesi gibi kanatlarına binerek gök maviliğine doğru uçtu kadınlığın tam heyecanlandığı his duygusu burnundan tutmuş ta kalbinin içine bir güneşin doğuşu gibi ...
ey duyguların galebe gelen kadehinin her çizginde Yenilik isteyen sevgili Senin verdiğin toprakta filizlenen sevgin yüreğimde asırlık çınar ağacı gibi yerleşti
sevdanı düşündüğümde dağların doruğunda yeşeren türlü türlü kır çiçeklerin verdiği mis kokusu gibi indi yüreğime
Gönül düşündüğünü düşünmüş,tebriklerimle...
dost46 tarafından 10/21/2013 8:49:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ey bakışları bir kadeh içki olan sevgili ey yüreğimde devrim yaptıran Adam !!
senin boy verdiğin toprak sevgilim dediğin ruhun anavatanımda filizleniyorsun Çınar ağacı gibi yüzlerce yıllık bağrımda.
sevdayı düşündüğüm her saat dağların düze kaymasıdır ve toprak toprak asi düşlere bir ülke yaymasıdır. GÖNÜLDEN TEBRİKLERİMİ BIRAKIYORUM GÖNÜL SAYFANIZA DEĞERLİ DOST SEVGİYLE KALIN HOŞÇA VE DOSTÇA KALIN
sagılar