(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSYANKAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSYANKAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim,sizi fena halde incitmişler.dost dediklerimiz,sevdiklerimiz bizi bazen öyle arkadan vuruyorlar ki insan ne olduğunu şaşırıyor.Aşk 2 Kişiliktir, 3.’sü ihanet Sebebidir. Yaşamımız boyunca gözümüzü yakalayan birçok şey vardır. Ancak bunların çok azı yüreğimizi ve ruhumuzu da yakalar. Aşk, evlilik ve sadakatsizlik acısı gibi!.. Aşk “ben”leri yok etmek pahasına “biz” olabilmektir. Sınırları iyi çizilmiş bir evlilik “ben”leri koruyarak “biz” olabilme sanatıdır. Sadakatsizlik ise “biz”i yok etme riskini göze almaktır. Ben senin şiirinden bunu anladım Allah yardımcın olsun.
İlk Yalan Seni unutacağım Sararmış takvim yapraklarında kalacak adın. Seni unutacağım Başkalarının beni unuttuğu gibi... Birgün hışırtılı bir plakta 'Unutamam seni' dersem inanma. Onlar eski laflardı... O zaman sen vardın, aşkın vardı... Ya şimdi kimim var?
Bazen böyle söylermiş insan, inanma. inanma sana ilk yalanımı söylüyorum; Öyle gömülüsün, öyle gömülüsün ki kalbime Sen çıksan leken çıkmaz. Zeki Müren
Bedenime işledim seni Ekledim tutkuma. İlk kez düş görür gibi Uykuma… Ve seni kanıma işledim. İsyankar ruhuma…
........Aşk yüreğe ve ruha işlenirse anlam kazanır zaten. Yoksa hissedilmeden söylene bir şarkıya benzer. Ama ruhlara kazınmışsa aşk... Söze gerek kalmaz. Bir içten bakış ve bir tatlı gülüş her şeyi ifade eder. .......Kısacık bir şiirle romanla anlatılabilecek bir sevgiyi ne de güzel anlatmış güçlü kalem. .......Hisseden yürek ve yazan usta kalem sahibin tüm içtenliğimle kutluyor, saygılarımla selamlıyorum. .......Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Böyle bir sevgiye yıllar ne yapabilir, daha da güzellik katar ancak ve ancak... Çok güzel bir seslenişti, tebrik ederim.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Kısa ama oldukça etkileyici bir şiir, insana en insanca duyguyu sevgiyi ve aşkı yaşatıyor, gerçekten de öyle değil mi? kanımızda, uykumuzda hatta ruhumuzda yaşıyor aşk, sevgi, sevgili..
Doruklarda yaşamak kutlarım duygu yüklü şiiri yazan kalemi