(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAMIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAMIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir vefa örneği arkadaşım. Eşinin annesini anne bilmek ve çok sevmek ne güzeldir. Gönlü/ deniz arkadaşım yüreğine sağlık ALLAH bozmasın muhabbetinizi . Sevgiyle İzmir 'le kal arkadaşım.
Bu devirde kaynanası için şiir yazan, hem de mükemmel bir şiir yazan gelin görmek beni oldukça duygulandırdı.
Yok ya..Kaynana olduğumdan filan değil))))))))))))))) Ertık o eski sevgiler, saygılar günümüzde pek kalmadığı halde bunları yaşatma çabasında olan birilerini görmek duygulandırdı beni.
Yüreğiniz dert görmesin.
Sağlık ve huzur dolu nice bayramlara ulaşmanız dileklerime. Selam ve sevgiler.
Gelinlerin kaynana ocağından külü vardır her zaman.Hani; dört ata birdir, ayrım yapmak bize yakışmaz derler ya! Gelin-Kaynana didişmesine inat ne güzel bir sesleniş, ne güzel bir armağandı. Sizi bütün samimiyetimle ayakta alkışlıyorum. Gönlünüze sağlık ve nice bayramlara...
Değerli kardeşim.bir kayınvalideye yazılacak çok güzel bir şiir.ne güzel yazmışsın.kendisine okudun mu.okuduysan ne mutlu olmuştur kimbilir.kutlarım seni ve sevgini.
Unuturum diye yorma kendini Her sevenle beni bir tutamazsın Bu kadar yürekten sevmişken seni Öyle kolay değil, unutamazsın
Yıllar sonra bir gün beni anarsan Kulakların değil, kalbin çınlasın Ardından bakıp da öylece kalan Kulakların değil, kalbin çınlasın
Usta kalemi yufka yüreği saygıyla selamlıyorum......... İlk kez Kaynanaya yazılan güzel bir şiir okuyorum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın.........Hayırlı Bayramlar ___________________________________________________Saygılar
Işık Mehmetali tarafından 10/16/2013 11:20:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kaynanamın okuma yazması yok. Okuyamadığı için kıskanamayacak. Güzel şiirinizi kutluyorum şair arkadaşım. Bayramınız kutlu olsun. Sağlıcakla kalınız...
Vefalı ve kadirşinas gönlünüz var olsun arkadaşım.
Ne güzel bir gönül sesi.
Bu arda geçmiş bayramınız mubarek olsun.Selam sevgiler.